Rate this post
تونک تپه آنتالیا

همه چیز درباره ی تور مسافرتی مجارستان

همه چیز درباره ی تور مسافرتی مجارستان ، کشور مجارستان یکی از کشورهای اروپایی بحساب می آید که دارای مناطق سرسبز ، زیبا ، و آثار باستانی است این کشور دارای مردمانی میهمان دوست می باشد . اگر از حال و هوای تکراری خسته شده اید و قصد سفر کردن دارید به آژانس مسافرتی ما اعتماد کنید و تنها با صرف هزینه های نچندان زیادی می توانید به کشور هزار رنگ اروپایی زیبا سفر کنید و از جاذبه های گردشگری بی شمار این کشور لذت ببرید .

اولین کار لازم برای شرکت در تور مسافرتی مجارستان و سفر به این کشور داشتن پاسپورت _ ویزا _ ارزمسافرتی اعم از دلار یا یورو می باشد البته هر کشور واحد پول مخصوص به خود را دارا می باشد این کشور هم واحد پول خاصی دارد ولی هنگام سفر بهتر است گردشگران یورو را بهمراه داشته باشند .

هنگامی که به یک دفتر مسافرتی بین المللی مراجعه می کنید مشاوران کاربلد به همراه وکلای با تجربه ای که در آنجا حضور دارند شما را راهنمایی می کنند .

در این مقاله با عنوان کردن بعضی موارد در رابطه با تور مجارستان شما را راهنمایی می نماییم این موارد شامل : شرایط اخذ ویزای توریستی مجارستان _ بهترین زمان سفر به کشور مجارستان _ بهترین هتل های مجارستان _ ویژگی های بهترین تور مجارستان _ نکات مهم سفر به کشور مجارستان ، تا آخر این مقاله با همراه باشید تا در هنگام سفر به کشور مجارستان دچار سردرگمی نشوید و یک سفر خاطره انگیز را با بهترین تور مجارستان تجربه کنید .

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

تونک تپه آنتالیا

شرایط اخذ ویزا توریستی مجارستان

اخذ ویزا توریستی مجارستان ، این کشور اروپایی دارای وسعت بسیار زیادی نیست ولی با این حال این کشور کوچک دارای اقتصاد مناسب بوده و در جذب گردشگران ، توریستان بسیار موفق عمل کرده است . مسئولان این کشور با اتخاذ سیاست های مناسب و خدماتی که به گردشگران ارائه می کنند توانسته اند پذیرای مسافران بی شماری از سراسر دنیا شوند .

در این کشور شهری به نام بوداپست قرار دارد که پایتخت مجارستان بشمار می آید این شهر بیشترین منابع گردشگری را در خود جای داده است . اگر بخواهیم به این کشور سفر کنیم در ابتدا باید از سفارت مجارستان ویزا دریافت کنیم اخذ این ویزا دارای شرایطی به شرح ذیل است :

فرد درخواست کننده باید از سطح مالی مناسبی برخوردار باشد چون برای اخذ ویزای این کشور مبالغی معادل ۸۵ تا ۱۳۰ میلیون تومان برای هر نفر نیاز است البته این مبلغ با نرخ تورم و بالا و پایین شدن قیمت یورو در بازار متغیر خواهد بود . قسمتی از پول شما به عنوان ضمانت نامه توسط مسئولان برگزاری تور کسر خواهد شد .

بخش قابل توجه دریافت ویزا گردش حساب شخص دریافت کننده است که باید دارای تراکنش بالا و گردش حساب خوبی باشد مورد دیگری که برای اخذ ویزای توریستی مجارستان باید بدانید این است که کشور مجارستان به افرادی که بخواهند بتنهایی به این کشور سفر کنند ویزا نخواهد داد پس نیاز است در تورهای دست جمعی شرکت کرده و برای اخذ ویزا اقدام کنید این مسئله به دلیل بالا رفتن پناهنده ها در این کشور روی داده است .

در مرحله بعد باید تمام مدارکتان ( پاسپورت ، ویزا ، عکس ، فرم درخواست ویزا ) را به یک دارالترجمه معتبر بدهید تا برای شما به انگلیسی ترجمه کنند و دارای یک مهر معتبر باشد . شما گردشگران می توانید با مراجعه به وبسایت ما از سابقه ی درخشان این آژانس مطلع شوید .

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

تونک تپه آنتالیا

بهترین زمان سفر به مجارستان

سفر به مجارستان ، کشور اروپایی و زیبای مجارستان در تمامی فصل ها زیبا است بهار ، تابستان ، پاییز و زمستان هر کدام جذابیت های منحصر بفردی دارد . در بعضی از فصل های سال گردشگری و سفر از رونق بالاتری نسبت به سایر فصل ها بر خوردار است مسافرانی که در فصل بهار به این کشور زیبا سفر کرده اند بهار را گزینه ی بسیار مناسبی برای سفر کردن به مجارستان عنوان کرده اند .

در پارک ملی مجارستان گذرگاه ها و معابر شهری ، درختان و گل های چشم نوازی وجود دارد که بهار را در این نقطه از دنیا متمایز و بی نظیر کرده است البته چون در این فصل گردشگران بیشتری حضور دارند خدمات ارائه شده برای گردشگران از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود . فصل بعدی که می توانید به کشور مجارستان سفر کنید و از زیبایی های آن کشور لذت ببرید پاییز است چون در این فصل کشور مجارستان هزار رنگ خواهد بود .

اگر به پارک ملی مجارستان بروید جذابیت های بی نظیر و فوق العاده ای را در کنار صخره ها و سنگ های غول پیکر خواهید دید بطور کل مجارستان در تمام فصل ها زیبا است اگر در زمستان به این کشور سفر کنید به دلیل بارش فراوان برف هوا کمی سرد خواهد بود ولی شما می توانید جلوه های بسیار زیادی از بارش برف ببنید آدم برفی بسازید از بازی ها و ورزش های زمستانی بر روی برف لذت ببرید .

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

بهترین زمان سفر به مجارستان

بهترین هتل های مجارستان

بهترین هتل های بوداپست ، این شهر در قسمت مرکزی و به عنوان پایتخت مجارستان شناخته شده است بیشتر جاذبه های گردشگری این کشور در این شهر قرار دارد پس گردشگرانی که به این کشور سفر می کنند نیاز دارند در بوداپست هتل رزرو کنند تا به بیشترین مکان های گردشگری دسترسی داشته باشند . این شهر دارای هتل های بی شماری است که طبق کیفیت و خدماتی که به میهمانان ارائه می کنند رتبه بندی خواهند شد .

طبق آخرین آمار منتشر شده هم اکنون هتل هایی که لوکس و پنج ستاره هستند شامل : هتل کاخ ، هتل سافیتل ، هتل هیلتون ، کرینتیا ،کمپینسکی ، ایبروستارگرند می باشد البته لازم است بدانید علاوه بر این هتل های لوکس گران قیمت هتل های ارزان قیمتی هم وجود دارد که از کیفیت پایین تری برخوردار هستند مانند هتل زیرینی هاستل ، ماوریک ، هاستل کازا ، گاردن هاوس ، هاستل گایا . هتل های لوکس مجارستان دارای امکاناتی چون اتاق هایی با متراژ گوناگون و نورگیری مناسب ، سیستم سرمایشی ، گرمایشی مناسب ، حمام بزرگ بهمراه وان ، تلویزیون با شبکه های بین المللی ، وای فای ، اینترنت نامحدود رایگان ، تراس های بزرگ و تمیز با چشم انداز بسیار زیبا ، استخرهای سرپوشیده و باز ، جکوزی ، همچنین این هتل های لوکس بطور شبانه روزی پذیرش مسافر دارند .

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

معروف ترین جاذبه های گردشگری مجارستان

جاذبه های گردشگری مجارستان ، کشور مجارستان دارای شهرهای بسیار زیادی بجز بوداپست می باشد که در آنها می توان به گشت و گزار و تفرج پرداخت . معروف ترین جاذبه های گردشگری مجارستان در شهرهای بوداپست ، دبرسن ، سگد ، میشکولتس ، قرار داردشما با سفر کردن به هر یک از این شهرها میتوانید جاذبه های این کشور را از نزدیک تماشا کنید .

گردشگران در شهر میشکولتس می توانند از مناظر زیبایی که به وسیله ی ساختمان های قد برافراشته با بناهای خاص دیدن کنید این شهر در شمال مجارستان قرار دارد و دارای مکان های دیدنی چون پارک ملی _ خانه ی هرمان موتو _ پارک آوالون _ قلعه ی شهر ، شهر دیگری که دارای مکان های معروف است بوداپست می باشد .

این شهر مقصد بیشتر گردشگران در مجارستان می باشد در شهر بوداپست می توانید از قلعه ی بودا که دارای ساختمان بسیار زیبا و بی نظیر است که چشم هر بیننده را متحیر می کند این مکان شگفت انگیز به ثبت جهانی رسیده است . دریاچه ی بالاتون یکی از عظیم ترین دریاچه ی آب شیرین اروپایی است تفریح و گشت و گزار در کنار ساحل این دریاچه بسیار دلچسب می باشد .

پارک ملی مجارستان یک پارک بسیار بزرگ و حفاظت شده است که در آن غارهای بسیار نیز وجود دارد که در برخی از آنها سالم سازی صورت گرفته هیچ گونه خطری برای گردشگران وجود ندارد و همگان می توانند در ساعات مشخص بازدید کنند .

ویژگی های بهترین تور مسافرتی مجارستان چیست ؟

ویژگی بهترین تور مجارستان چیست ؟ پاسخ این سوال را این گونه تشریح می کنیم : برای اینکه بتوانیم یک تور خوب را انتخاب کنیم باید در ابتدا به مراکز مختلف بین المللی که تور برگزار می کنند مراجعه کنیم چون هر کدام از آژانس ها برای مراجعه کنندگان و مسافران شرایط خاصی در نظر گرفته اند .

بطور کل آژانس هایی که تور برگزار می کنند باید شرایطی را ایجاد کنند که مراجعان به آن اعتماد داشته باشند بطوری که وقتی مسافران از کشور مجارستان باز می گردند به عنوان یک مبلغ برای آنها عمل کنند و از خدمات ارائه شده توسط تور تعریف و تمجید نمایند .‌ تور لیدر های بسیار حرفه ای و با تجربه ای در اختیار داشته باشند بتوانند هتل های بسیار با کیفیت ، مراکزی که مسافران بتوانند در آنجا به راحتی با قیمت مناسب خرید کنند .

صداقت در کار آنها بسیار مهم است چون بعضی از آژانس ها برای اینکه به درآمد خود بیفزایند به دروغ وعده وعیدهایی به گردشگران می دهند و هیچ یک را عملی نمی کنند بهترین تور مجارستان باید بگونه ای باشد که برنامه ریزی درستی برای سفر داشته باشد تا در یک کشور خارجی گردشگر دچار سردرگمی نشود وقتی تور لیدر با تجربه باشد می تواند به بخوبی شما را برای خرید و گردش راهنمایی کند .

توجه داشته باشید هنگامی که قرار داد تور را امضا می کنید بخوبی خدمات ارائه شده را مطالعه کنید تا در کشور مجارستان دچار مشکل نشوید همچنین یک تور خوب باید امنیت مسافران را با بیمه کردن بر قرار نماید .

ویژگی های بهترین تور مسافرتی مجارستان چیست ؟

صفر تا صد هزینه ی تور مسافرتی مجارستان

هزینه تور مجارستان ، برای اینکه بخواهیم به یک کشور دیگری به اصطلاح خارجی سفر کنیم باید هزینه هایی را برای انجام این سفر متحمل شویم . از جمله این هزینه ها مبلغی است که باید به عنوان دریافت پاسپورت _ ویزا بپردازیم در ابتدا برای دریافت پاسپورت باید از مراکز خدمات قضایی ( پلیس + ۱۰ ) اقدام کنیم .

برای دریافت شناسه ، عوارض شهرداری ، مبلغی برای صدور گذرنانه که به حساب خزانه داری واریز می شود به اضافه ی مبلغ بسیار اندکی که به حساب پلیس + ۱۰ واریز می شود پرداخت کنیم .

در مرحله ی بعد به کشوری که می خواهیم سفر کنیم مانند مجارستان نیاز است از سفارت این کشور نوبت دریافت کنیم البته در صورتی که بتنهایی بخواهیم برای ویزا اقدام کنیم باید مدارک لازم ( چند قطعه عکس _ مدارک شناسایی _ فرم درخواست _ مدرکی که نشانگر تمکن مالی است _ گردش حساب _ ) را به همراه نفری ۸۵ الی ۱۳۰ میلیون تومان را به حساب سفارت واریز کنیم در غیر این صورت بیشتر کارها را آژانس های مسافرتی انجام می دهند شما فقط هزینه ها و برخی کارهای ریز را انجام می دهید نیاز است بدانید هزینه ها همیشه در حال تغییر است چون هم دلار هم یورو بطور مداوم با نوسانات ارزی تغییر قیمت دارد .

صفر تا صد هزینه ی تور مسافرتی مجارستان

مهم ترین نکات سفر به مجارستان

سفر به مجارستان ، قبل از سفر به مجارستان لازم است خلاصه ای از تاریخچه ی این شهر بدانید با مکان هایی که برای گردشگری ، تفریح ، تفرج ، وجود دارد آشنا شوید .

درمورد فرهنگ و آداب و رسوم مردمان مجارستان مطالبی بخوانید توجه داشته باشید هنگام بازدید از مکان های دیدنی و گردشگری به قوانین وضع شده برای آن مکان ها احترام بگذارید با مردمان مجارستان مهربان باشید چون آنها تا هنگامی که احساس امنیت نکنند با دیگران ارتباط برقرار نمی کنند .

تلاش کنید با تور به کشور مجارستان سفر کنید قبل از انتخاب آژانس حتما به چندین مراکز مراجعه کنید تا از رسمی و قانونی بودن آن اطمینان حاصل نمایید چون امکان دارد بعضی مراکز به صورت غیر قانونی فعالیت کنند و سرمایه ی شما را به تاراج ببرند . بطوری که هزینه های گزافی از مسافران دریافت نموده و شما را در این کشور رها کرده بدون آنکه هتل یا مکانی را برایتان در نظر گرفته باشند .
لازم بذکر است در صورتی که دانشجو یا محصل بهمراه شما در حال سفر کردن به این کشور است مدارکی را ارائه کنید که شخص در حال تحصیل است .

تلاش کنید فصل مناسب را برای سفر انتخاب کنید علاوه بر یورو پول مخصوص مجارستان ( فورینت ) را نیز با خود داشته باشید لباس های مناسبی را بهمراه خود بردارید تلاش کنید چند جمله ی ضروری به زبان انگلیسی قبل از رفتن یاد بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا