Rate this post
تور قیمت مناسب تفلیس

تور قیمت مناسب تفلیس

تور قیمت مناسب تفلیس: تفلیس پایتخت کشور گرجستان، شهری بسیار جذاب و تماشایی است که در طول سال افراد زیادی را برای و گردشگری و بازدید از جاذبه های متنوع و متعدد جذب می کند.

از جمله جاذبه های دیدنی این شهر می توان به خیابان مشهور روستاولی، شهر تاریخی تفلیس، مجسمه معروف مادر در تفلیس، قلعه ی ناریکالا، حمام های تاریخی در آبانتوبانی و کلیساهای مقدس معروف در این شهر اشاره کرد. پیشنهاد ما به شما این است با همراهی تور تفلیس از جاذبه های دیدنی ساخته ی انسان در این شهر مثل پل عظیم و فوق العاده ی صلح با طراحی مدرن و شهر بازی بزرگ و منطقه تفریحی متاتسمیندا و تله کابین تفلیس را نیز حتما تجربه کنید و لذت ببرید.

سفر به تفلیس در تمام مواقع سال ممکن است و هر کدام از فصل های آن ویژگی خاص خود و زیبایی های منحصر به فردی دارد. اگر قصد دارید در آب و هوای معتدل و گرم به تفلیس سفر کنید پیشنهاد می کنیم در فصل تابستان به این شهر زیبا مسافرت کنید و اگر به ورزش های زمستانی علاقه مند هستید در زمستان با تور تفلیس همراه شوید.

در فصل های بهار و پاییز بارش باران در این تفلیس بیشتر می شود و به همین دلیل در این فصل ها قیمت ها نیز کاهش می یابند.

راهنمای تور تفلیس

راهنمای گرفتن ویزا برای تور تفلیس

آژانس مسافرتی کوشا گشت به منظور سهولت در بهره بری از خدمات رفاهی و تفریحی افرادی که قصد دارند از طریق اینترنتی و آنلاین بلیط تور را تهیه کنند قسمت هایی را برای ارائه خدمات اختصاص داده است.

 با رزرو تور قیمت مناسب تفلیس از این سایت یک جا پرواز به تفلیس و رزرو هتل برای اقامت چند روزه ی خود را به راحتی انجام می دهید. با یک جست و جوی ساده در سایت از اطلاعات بیشتر درباره ی نحوه و زمان سفر و بررسی قیمت های موجود بهترین گزینه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید و از تجربه سفر به تفلیس لذت ببرید.

دریافت ویزا برای کشور گرجستان فرودگاهی است و برای اقدام به مسافرت کردن به این کشور، قبل از پرواز باید گذرنامه تهیه کنید. اگر گذرنامه دارید، حداقل اعتبار لازم گذرنامه برای این سفر هفت ماه است. با داشتن گذرنامه در فرودگاه ویزای فرودگاهی میگیرید.

 شما عزیزان می توانید به صورت اینترنتی تور را رزرو کنید و هم چنین می توانید حضوری به خرید تور از ما اقدام فرمایید. در این صورت نیز در مدت زمان اندکی تور و در نتیجه پرواز و هتل را رزرو می کنید. به خاطر داشته باشید که قبل از سفر مدارک لازم، گذرنامه و دو قطعه عکس سه در چهار را به همراه داشته باشید.

کوشا گشت یکی از ارائه دهندگان تور های مختلف خارجی با عرضه ی خدمات عالی برای مسافران به خصوص افراد همراه تور تفلیس است و امکانات ارزنده و فوق العاده ای را برای شما عزیزان در نظر گرفته و اجرا می کند. از جمله ی این خدمات پرواز رفت و برگشت با بهترین شرایط و امکانات است تا شما در طول مسیر آسوده خاطر باشید و بدون نگرانی سفر کنید.

 بیمه ی مسافرتی یکی دیگر از خدمات ارائه شده است تا مسافران در برابر خطرات احتمالی سفر پوشش داده شوند و از این لحاظ ساپورت شوند. در این سفر برای شما سیم کارتی تعلق می گیرد تا به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنید و دچار مشکل نشوید.

با توجه به این که تور تفلیس یک سفر خارجی است برای مسافران راهنمای زبان فارسی در نظر گرفته شده است تا برای برقراری ارتباط با فروشندگان و دیگر افرادی که با آنها برخورد می کنند و در موارد مشابه دچار مشکل نشوند.

مهم ترین امکانات رفاهی برای شما عزیزان رزرو هتل برای اقامت چند روزه ی شما است و جذاب ترین قسمت خدمات ، گشت روزانه در شهر و بازدید از پدیده های دیدنی و جاذبه های تفلیس است که هر روز به همراه تور می توانید از سپری کردن لحظات خود در فضا های فوق العاده زیبا لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری تفلیس

جذابیت های تفلیس

جذابیت های تفلیس، این شهر شگفت انگیز و تماشایی بسیار زیاد است. این شهر در زمانی بر سر راه جاده ی بزرگ ابریشم بوده و همین موضوع آن را تاریخی و کهن می سازد. آبادانی تفلیس از قدیم الایام تا به امروز سر زنده بوده و است.

این شهر زیبا که در گذشته محل عبور تاجران و افراد از کشورهای دوردست بوده، امروزه به محلی برای بازدید برای گردشگران تبدیل شده است. در سفر با تور قیمت مناسب تفلیس باید بیان کرد که جاذبه های تفلیس آن قدر زیاد است که در طی اقامت چند روزه نمی توان از همه ی آن ها بازدید کرد و پیشنهاد می شود که با اولویت بندی جاذبه های مورد علاقه ی خود به بازدید روزانه بروید.

شهر های بزرگ دنیا هر کدام سمبلی برای خود دارند، نماد شهر تفلیس هم مجسمه ی مادر یا کارتلیس ددا است. این نماد باشکوه و بلند بیست متری بر سر تپه ها را در هر نقطه ای از شهر که باشید می توانید رویت کنید. نکته ی جالب این است که جام در دست مجسمه نشان دهنده ی خوش آمدگویی به میهمانان است.

جاذبه ی دیگر پل صلح تفلیس است که در روز زیبایی منحصر به فرد خود را دارد و در شب با آرایش لامپ های نورانی بسیار قوی صحنه ای زیباتر و دل نشین تر را می سازد، چرا که نور لامپ ها در آب رود منعکس می شود و جذابیت آن را دو چندان می کند. به هنگام شب در این پل صد و پنجاه متری برنامه های مختلفی مثل نوازندگی و رقص بر پا می شود.

جاذبه ی بعدی میدان آزادی این شهر است که برای مردم گرجستان اهمیت بسیاری دارد ،چرا که در طول تاریخ این شهر ، اتفاقات و جریان های مهم در این میدان شکل گرفته اند و خاطرات و ارزش های بسیاری را برای مردم تفلیس زنده می کند. علاوه بر این نکات این میدان یک جاذبه توریستی است که بسیار مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. در اطراف این میدان هتل ها و مراکز تجاری و خرید، نمایشگاه ها و موزه های قرار دارند که می توانید از این مکان ها هم دیدن کنید.

یکی از خیابان هایی که منتهی الیه آن میدان آزادی است خیابان معروف روستاولی است که خیابانی بسیار مشهور با معماری جالب و تماشایی است. تنها قدم زدن در این خیابان می تواند تجربه ای جدید، جذاب و فوق العاده خاص برای شما باشد.

برج ساعت تفلیس از دیگر جاذبه های این شهر است که یک نماد قدیمی و کهن محسوب می شود. هر روز در ساعت دوازده فرشته های این ساعت بیرون آمده و روی ساعت به نشانه ی زنگ ضربه می زنند و در ساعت هفت عصر نمایش عروسکی را در این محل ببینید.

این شهر جاذبه های مذهبی و تاریخی زیادی دارد از جمله کلیسای عظیم سامبا که به تثلیث نیز معروف است. این کلیسا بزرگترین کلیسای مسیحیان ارتدوکس است و از نظر ارتفاع با نود و هفت متر رتبه ی سوم را در میان تمام کلیساهای جهان را دارد. معماری این کلیسا به سبک رومی و بیزانس است و در آن نقاشی های فوق العاده و ترکیب آن ها را با سنگ های مرمر و دیگر تزیینات موزاییکی مشاهده خواهیم کرد. این مکان از بهترین جاذبه های تفلیس است،

اگر به این شهر سفر کردید حتما از این کلیسای باشکوه دیدن کنید.

مسجد جمعه ی تفلیس یک جاذبه ی گردشگری با قدمت زیاد است که علاوه بر جنبه ی مذهبی، از نظر تاریخی نیز بسیار اهمیت دارد. این مکان در بافت شهری قدیمی است و نشانگر اتحاد بین شیعیان و اهل سنت در گرجستان است.

در قسمت های قدیمی تر تفلیس علاوه بر این مسجد آتشکده تفلیس هم وجود دارد که قدمت تاریخی آن تقریبا هزار و پانصد سال است و به زمان حکومت ایران در این مناطق که آیین زردشتی دین مردمان بوده باز می گردد. امکان ورود گردشگران به داخل آتشکده وجود دارد و می توانید با بازدید از این مکان تاریخی تجربه ی جدید و جذابی را کسب کنید.

در بافت قدیمی شهر محله ی حمام های تفلیس، از مهمترین جاذبه های این شهر را می یابید که نام گذاری این شهر هم بر اساس نام همین حمام ها بوده است. سبک معماری این حمام ها معماری مشرق زمین و کلاسیک است. در این حمام ها امکان استفاده برای گردشگران وجود دارد که می توانند از جنبه ی درمانی آب گرم طبیعی حمام از اعماق زمین استفاده کنند و تجربه ای جدید و لذت بخش را با خود از تفلیس به خاطر بسپارند.

یکی دیگر از محل های تاریخی مذهبی این شهر به معبد سامتاورو اشاره می کنیم که با طبیعتی زیبا در اطراف آن تلفیقی از تاریخ و طبیعت است که جذابیت این مکان را بیشتر می کند. یادبود تاریخ گرجستان، یک بنای به یادگار مانده از فرهنگ و تاریخ تفلیس و حتی گرجستان است. این بنای با شکوه دارای ستون های بلند و مجسمه ی پادشاهان و ملکه ها و مسیح است که در یک تصویر چندین داستان و واقعه های تاریخی را به رخ می کشد.

شهر سنگی اوپلیستسیخه، در خارج از شهر، یک منطقه ی فوق العاده حیرت انگیز و چشمگیر است که هر بازدید کننده را به عجایب و زیبایی خود جذب می کند. این محل یک شهر سنگی کامل با تونل های حفر شده در دل زمین و سنگ است که تمامی مکان های یک شهر به صورت جداگانه کنده کاری شده و تا به امروز باقی مانده است. وسعت این شهر هشت هکتار است در نتیجه شما به یک شهر رویایی تاریخی تمام نشدنی حیرت انگیز سفر می کنید که از تماشای نهایت لذت را خواهید برد.

قلعه ی ناریکالا، از دژهای شهری باقی مانده از زمان ساسانیان با قدمت هزار سال است که نشان دهنده ی حکومت ایران در گذشته بر این منطقه است.

تفلیس مکان های تفریحی متعددی از جمله دریاچه ی زیبای لیسی، پارک آبی تفلیس و پارک ریکه تفلیس دارد که از حضور در این محل ها می توانید لحظات خوشی را همراه خانواده و یا دوستانتان تجربه کنید.

مراکز خرید مشهور در شهر تفلیس ایست پوینت، سنترال، تفلیس مال که دنیای مد و مدرنیته در تفلیس است، مرانی مال با امکانات ویژه مثل کافه و رستوران، بریج مارکت، گالریا تفلیس و مرکز خرید کارواسلا هستند که می توانید از آن ها هم بهره ببرید.

اگر اهل سفر هستید پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان دبی را نیز دنبال نمایید

هتل های لاکچری تفلیس

هتل های لاکچری تفلیس

از خدمات رفاهی مهم تور، اقامت شما در هتل های چند ستاره ی تفلیس است. از جمله هتل های لاکچری تفلیس می توان هتل ماکسی که شعبه های متعددی در سراسر جهان دارد، هتل هولی دی با امکانات رفاهی فوق العاده ، رامادا و هتل سیتی سنتر را نام برد که همه ی آن ها خدمات رفاهی عالی را برای مسافران عرضه می کنند.

غذاهای معروف تفلیس

غذاهای معروف تفلیس

تفلیسی ها فرهنگ غذایی فوق العاده جذابی دارند که با تهیه ی غذاهای با ظاهر ساده و مواد غذایی سالم و طبیعی، مزه خاصی را برای تجربه ی غذایی شما آماده می کنند که ممکن است دیگر هیچ وقت این مزه های خاص و خوش مزه را در هیچ جایی از دنیا تجربه کنید و همین موضوع اهمیت ویژه ی غذا های تفلیس را نشان می دهد.

مبنای آشپزی در این شهر استفاده از مواد اولیه ی سالم و تازه است که با سرو غذا های سبک و ساده غذا های لذیذی را ارائه می دهند که در سفر با تور قیمت مناسب تفلیس پیشنهاد میکنیم اغلب آن را امتحان کنید

از غذاهای معروف تفلیس می توان به خاچاپوری آجارولی،بادریجانی نیگوزیت (بادمجان و گردو) ، خینکالی، آجاپساندالی، لوبیو، لوبیانی، کباب متسوادی، سوپ خارچو و پخالی اشاره کرد.

علاوه بر غذاها ،تنقلاتی نیز وجود دارند که مخصوص این شهر است مثل چورچخالا و لواشک گرجستانی که بسیار لذیذ اند و پیشنهاد می کنیم حتما در سفر به تفلیس آن ها را میل کنید.

حرید تور تفلیس

خرید تور تفلیس اینترنتی

برای حرید  تور قیمت مناسب تفلیس می توانید حضوری و یا از طریق اینترنتی اقدام کنید که در این صورت با بررسی گزینه های موجود در سایت نهال گشت و تناسب آن ها با شرایط و بودجه ی خود می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

هر کدام از گزینه های ارائه شده خدمات مختلفی را ارائه می دهد که هدف همه ی آن ها جلب رضایت شما و تجربه ی سفری خوش برای شما است.

با خرید اینترنتی هزینه های جانبی مثل رفت و آمد و حمل و نقل ، هزینه ی رزرو هتل و خرید بلیط پرواز به صورت یک جا و دیگر هزینه ها از جمله صرف زمان را می توانید کاهش دهید.

اهل سفر هستید مقاله تور ارزان کیش را حتما دنبال نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا