Rate this post

تور ارزان شیراز : همه شهرهای ایران زیبایی و مکان های دیدنی مخصوص به خود را دارند و همه جای آن دیدنی می باشند و به دلیل آب و هوای خاصی که دارد به کشور چهار فصل معروف است. به طوری که در هر فصل از سال می توانید به یک شهر خوش آب و هوا سری بزنید.

یکی از بهترین شهرهای ایرانی که دارای تمدن زیادی است و یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی می باشد شیراز است.

شیراز از زمانی که مهمان حضرت احمد بن موسی برادر بزرگوار امام رضا شد برای ایرانیان اهمیت بالایی پیدا کرد و از شهرهای پر جمعیت و مسافرتی شد. بسیاری از مردم برای سفر به این شهر از تورهای مسافرتی استفاده می کنند. بدون شک تور ارزان شیراز می تواند با هزینه کمی این مسافرت را برای دوست داران این بقعه متبرکه کمتر کند.

علاوه بر این موضوع شیراز  شهر تفریحی و گردشی مهمی است که سالانه توریست های خارجی زیادی در این شهر رفت و آمد می کنند. مردم این شهر همواره برای این مسافران بستر مناسبی را فراهم می کنند تا یک مسافرت عالی را داشته باشند.

تور ارزان شیراز برای همه افرادی که نگران هزینه های موجود هستند بهترین فرصت خواهد بود. شما نیز می توانید بدون دغدغه و نگرانی بابت هزینه های بالای مسافرت با این تور مسافرتی به این شهر پر آوازه و زیبا سفر کنید.

تور ارزان شیراز مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و همه افراد دوست دارند این سفرهای عالی را با این تور تجربه کنند. سالانه افراد زیادی با این تور به مسافرت می روند و در طول مسافرت همه امکانات رفاهی برای آنان فراهم می باشد.

انواع تور ارزان شیراز

آب و هوایی که شیراز دارد را نمی توان با هیچ جای دیگری مقایسه کرد و تقریبا در تمامی فصول سال می توان در این شهر به گردش پرداخت. به همین سبب است که انواع تور ارزان شیراز در همه ماه های سال در این شهر فعال می باشد.

انواع تور را می توانید بر اساس نوع اقامت، نوع هزینه و زمانی که دوست دارید در این شهر بمانید تقسیم بندی کنید. برخی از هتل هایی که هستند دارای ستاره های دو و سه می باشند که کیفیت هر کدام متفاوت بوده و با ویژگی های خاص خود و هزینه های متفاوتی به مسافران خود خدمات ارائه می دهند.

از طرفی برخی از تورها با وسایل های نقلیه مختلفی انجام می شود به طور مثال می توان تور با هواپیما یا قطار و اتوبوس را در نظر گرفت که هر کدام با قیمت مشخص شده ای انجام می شود. یا بر اساس این موضوع که چند روز می خواهید در این شهر مستقر باشید تورها معمولا از سه الی ده روز می باشند که باز هم قیمت هر روز را محاسبه می کنند.

تور ارزان شیراز به معنای آن نیست که شما کیفیت مسافرت خود را از دست می دهید. هرگز به این موضوع فکر نکنید. این تورها همیشه بهترین کیفیت ها را برای مسافران خود در نظر خواهند داشت و حتما مسافرت خوبی را در پیش خواهید گرفت.

یکی از راه های اینکه بتوانید بهترین مسافرت را با قیمت کمتری تجربه کنید گرفتن و رزرو بلیط لحظه آخری می باشد. به این صورت که در برخی از مسافرت ها جای خالی وجود دارد و در ساعات نزدیک به حرکت می باشد این بلیط ها به قیمت کمتری به فروش می رسد تا جای خالی باقی نماند.با گرفتن بلیط لحظه آخری شما همان کیفیت و خدماتی را می گیرید که همه افراد در این تور می گیرند و تفاوتی در بین شما و این افراد وجود ندارد و تنها تفاوت بر روی قیمت خواهد بود. تورهای که در داخل شهر نیز شما را با ون های مخصوص و مدرنی جا به جا می کنند نیز بهترین کیفیت را برای شما ارائه می دهند تا در داخل شهر نیز معطل حمل و نقل جاده ای نشوید. اگر زرنگ و فرصت شناس باشید می توانید منتظر بمانید که از تورهای که در برخی از سال تخفیف های چند درصدی دارند استفاده کنید. این شانس ممکن است سالی چند بار به شما روی کند برای اطلاع از این تخفیف های که در این تورهای ارزان قیمت انجام می شود می توانید از سامانه الکترونیکی یا آنلاین کمک بگیرید. این اطلاعات همیشه در اینترنت در صفحه های نخست خبرها وجود دارد.

راهکار هایی مفید برای خرید تور ارزان شیراز

همانطور که در قسمت پیشین نیز به این موضوع اشاره کردیم که راه های خرید تور ارزان شیراز می توانند به این صورت باشند که برخی از آنها دارای تخفیف های مناسبی هستند که باید سر به زنگ گاه وارد عمل شد. یکی دیگر اینکه از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید. این دو روش می تواند بهترین راه کاری باشد که به شما کمک کند که با هزینه خیلی کمتری بلیط به ای شهر را دریافت کنید. یکی از راه کار های دیگری که وجود دارد و امروزه رواج دارد خرید بلیط به صورت آنلاین می باشد. به این صورت که فرد در هر کجایی از کشور که باشد می تواند این بلیط را بگیرد و برای خود و خانواده خود یک مسافرت ارزان قیمت را طراحی کند. در گذشته برای خرید بلیط باید ساعت ها در پایه نه ها و ترمینال ها سرگردان می شدید تا بتوانید این بلیط را تهیه کنید و گاهی اوقات نیز بلیط مورد نظر را اصلی نمی توانستید پیدا کنید و بدون بلیط و کلی سرگردانی همراه با خانواده به منزل برگردید. اما امروزه سامانه های طراحی شده اند که می توانید لحظه به لحظه از نوع بلیط و قیمت آن آگاهی یابید و نیازی نباشد که وقت زیادی بگذارید تنها با چند دقیقه گشت و گذار در این صفحات اجتماعی می توانید از این نوع تورها بلیط مخصوص را بگیرید و به این سفرها بروید. یا اینکه می توانید از پیش روز خود را مشخص کنید و به این تور اعلام کنید که ما می خواهیم در فلان روز در این شهر حضور داشته باشیم که در این صورت می توانید در بهتری زمانی که دوست دارید در این شهر حضور داشته باشید. بنابراین خرید های اینترنتی تور ارزان شیراز بهترین روش بوده و مورد استقبال افراد مختلفی خواهد بود.

هتل های لوکس شیراز

امروزه بیش از سی هتل در این شهر ساخته شده است که هیچ کس در بدو ورود به این شهر سرگردان مکان نمی شود. هتل ها را توجه به سلایق مختلف متفاوت هستند. از هتل های لوکس و لاکچری گرفته تا هتل های سنتی و قدیمی و یا می توان به هتل آپارتمان یا سوئیت های مختلفی اشاره نمود. اما ما می خواهیم در این بخش به معرفی این هتل های مناسب و درخور اشاره ای بی اندازیم. در بلندای سلسله جبال شیراز می توانید هتل بزرگ را ببینید که مانند اسمش بزرگ و بلند مرتبه در ۱۴ طبقه می باشد و شکلی چون کشتی دارد که هنر معماران ایرانی را به نمایش می گذارد این هتل از سوی نهادهای شخصی ساخته شده است. در این هتل ۱۵۸ اتاق وجود دارد با بهترین امکانات روز دنیا و دارای بهترین سرویس های پذیرایی برای مهمانان است. یک پارکینگ سرپوشیده ای که ششصد ماشین در خود جای می دهد. از نظر فاصله نیز به مکان های مانند دروازه قرآن، باغ ارم و جهان نما یا تخت جمشید یا مقبره سعی و حافظ شاعر بزرگ ایرانی بسیار نزدیک می باشد.از نظر موقعیت جغرافیای بسیار نزدیک به فرودگاه می باشد. یکی از هتل های لوکس شیراز که در وسط این شهر وجود دارد هتل پارس می باشد که دارای ۵ ستاره است. این هتل را می توانید در خیابان کریم خان زند پیدا کنید که بهترین زمان تا فرودگاه راه دارد. دو برج بلند بالای ۱۳ طبقه است که اتاق آنها به صد و هشتاد و هشت واحد می رسد. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد استخر، جکوزی، بدنسازی، مهمترین آن رستوران لوتوس می باشد که بهترین نوع غذا را می توانید در آنجا بخورید. رستوران گل سرخ نیز به همین صورت می باشد. یکی از هتل های ۵ ستاره دیگر می توان به هتل پرسپولیس اشاره کرد این هتل دارای سالن و مجموعه های ورزشی زیادی است که جذابیت بالایی برای ورزشکاران دارد. از دیگر هتل های معروف می توانیم به هتل هما نیز اشاره ای بکنیم. هتل هما با تجهیزات عالی که دارد منتظر حضور مهمان ها و تورهای مختلفی از سراسر کشور و مسافران خارجی می باشد. اگر دوست دارید به یک هتل قدیمی و اصیل ایرانی با تمدن بالایی  در تور ارزان شیراز بروید پیشنهاد می کنیم هتل زندیه را از دست ندهید. علاوه بر امکانات رفاهی خیلی بالایی که دارد از بهترین معماری ایرانی برخوردار می باشد که خود به عنوان یک اثر ماندگار و فاخر برای ایرانیان به شمار می رود. این محل را از نزدیک ببینید و از معماری ایرانی و زندیه لذت ببرید.

اگر اهل سفر هستید پیشنهاد میکنیم مقاله تور کیش را نیز دنبال نمائید

بهترین فصل برای سفر به شیراز

یکی از مهمترین اموری که در سفربا تور ارزان شیراز  باید به آن فکر کنیم زمان برای مسافرت می باشد معلوم است هیچ کس دوست ندارد در برف و بوران یا بارندگی شدید به مسافرت برود و همه ما دوست داریم در بهترین شرایط آب و هوایی به مسافرت برویم. بنابراین بهترین فصل برای سفر به شیراز می تواند در فصل های بهار، تابستان یا پاییز باشد. البته در سال های اخیر شاهد چنین بارش های نبوده ا یم و می توان در فصل سرما نیز به این شهر سفر کرد. در فصل بهار می توانید از بوی و عطر نارنج در این شهر غرق شوید و از مهمترین مزیت این سفر در فصل بهار عطر نارنجی می باشد که همه شهر در آن غوطه ور می شود. در عید نوروز شلوغی زیادی در شهر است و هیاهو همه جا را گرفته است اگر دوست دار این شلوغی هستید می توانید در این روزها سفر کنید اما اگر سفری بدون هیاهو دوست دارید در ماه اردیبهشت به این شهر سفر کنید. در این ماه می توانید با بوی عطر بهار نارنج، نرگس، بابونه و گل رز و محمدی سرمست شوید. این ماه از سال در شیراز رنگ و بوی دیگری دارد و بیشتر تور های مسافرتی در این ماه به این باغ گلها سفر می کنند. باز هم می توانید در فصول دیگر سال به این شهر بیایید و از مکان های دیدنی همچون آرامگاه احمد بن موسی یعنی شاه‌چراغ دیدن کنید. این حرم مطهر همیشه برای بازدیدکنندگان و زائرین باز است و می توانید در هر زمان برای زیارت این بقعه متبرکه سفر بروید. حتی می توانید برای سفر کردن به آرامگاه های سعدی و حافظ بروید افرادی که اهل شعر و ادبیات فارسی هستند در تور ارزان شیراز حتما به این مراکز سری می زنند. باغ جهان نما و دروازه قران که نیازی به معرفی ندارد و بهترین گردشگران خارجی را خواهد داشت.

سوغاتی های شیراز

از هر چه بگذریم نمی توانیم از سوغاتی های شیرازی بگذریم. این قسمت از مسافرت  با تور ارزان شیراز را همگان دوست دارند. ارمغان از مسافرت برای همه اهمیت دارد. سوغاتی های این شهر اصیل و مدرن هستند. این سوغات از خوراک تا لباس می باشد که همه مدل و طرحی را می تواند در انواع بازارهای این شهر ببینید. سوغاتی های که می توانند یادآور یک سفر عالی برای شما باشد. در بین همه نوع این سوغاتی ها می توانیم به معروف ترین آنها بپردازیم. فالوده شیرازی محال است که بخورید و مشتری دائم آن نشوید. این فالوده در بهترین طعم تولید می شود. قطاب یکی از شیرینی های سنتی در این شهر است که می توانید در بهترین بسته بندی آنها را خریداری کنید. حلوا کاسه شیرازی یا مسقطی نیز از سری سوغات های که برای دوستان می توانید ببرید. یا می توان به رنگینک، بادام سوخته یا کلوچه شیرازی یا یوخه از قدیمی ترین سوغات شیراز اشاره نمود. آبغوره یا آب لیمو نیز از این دسته به شمار می روند. عرق بهارنارنج که سرآمد تمامی سوغات های شیرازی است البته بسیاری از عرقیجات در این شهر وجود از دارد که اهمیت بالایی دارد. از صنایع دستی نیز می توان نام برد انواع صندوقچه های زیبایی که دارد و از هنرهای دستی مثل گلیم و فرش ها نیز می توان نام برد. لباس های محلی و عشایری که در بازار به صورت عمده وجود دارد نیز اهمیت بالایی دارد. در میان تمامی این سوغات می توانیم بهترین ها را از نظر سلیقه ای که داریم بر گزینیم اما گز و سوهان شیرازی را نمی توانیم از یاد ببریم. اگر چه سوهان و گز در شهرهای دیگری نیز یافت می شود اما تولیدی آن در این شهر نیز فعال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا