Rate this post
پاتایا

تور ارزان پاتایا

تور ارزان پاتایا یکی از شهر های بسیار زیبا و توریستی کشور تایلند می‌ باشد که در فاصله ۱۵۰ کیلومتری از پایتخت تایلند یعنی بانکوک واقع‌ شده است. تا قبل‌ از توجه توریست‌ ها به شهر پاتایا تنها یک شهر کوچک ماهیگیری بود که پس‌ از رسیدن به شهرت به مکانی توریستی تبدیل شد و هم‌ اکنون از مناطق پر بازدید در دنیا محسوب می‌ شود که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران به آن وارد می‌ شوند و از مناطق طبیعی و جذابیت‌ های توریستی پاتایا لذت می‌ برند.

در طول دهه‌ های گذشته نیز با برگزاری تور های تایلند مسافران ایرانی هم توانسته اند به این کشور مسافرت کنند و از تمامی شهر های دیدنی آن مثل پاتایا بازدید نمایند. پیشنهاد می‌ کنیم برای یک‌ بارهم که شده از شهر توریستی پاتایا دیدن نمایید.

اگر تمایل دارید که به این شهر سفر کنید باید قبل‌ از هر چیز اطلاعات کاملی را راجع‌ به شهر پاتایا، آب‌ و هوای هر فصل از آن، و تور های مختلفی که برای رفتن به پاتایا برگزار می‌ شوند داشته باشید. می‌ توانید با یک تماس نسبت‌ به انواع مختلف تور های پاتایا آگاهی پیدا کنید.

یکی از انواع تور پاتایا، تور ارزان پاتایا می‌ باشد. به‌ طور کلی باید گفت که اگر بخواهید به این شهر سفر کنید در مقایسه با تور های شهر های دیگر کشور تایلند بسیار ارزان‌ تر است و حال در زمان‌ هایی که تور های مسافرتی آفر های ویژه‌ ای را در سایت خود قرار می‌ دهند تا مسافران سفر به پاتایا را جذب نمایند امکان رزرو تور ارزان پاتایا با قیمتی بسیار پایین برای همه وجود خواهد داشت، به‌ طور مثال در فصولی از سال که توریست‌ های کمی به شهر پاتایا وارد می‌ شوند و شرایط جوی حاکم در این شهر برای همه مورد پسند نیست می‌ توانید از فرصت به دست‌ آمده استفاده کنید و تور ارزان پاتایا را برای خود و دیگر اعضای خانواده تهیه کنید.

null

معروف ترین مراکز خرید پاتایا

با ما همراه باشید تا به بیان معروف‌ ترین مراکز خرید در تور ارزان پاتایا بپردازیم:

۱_ مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا: بزرگ‌ ترین مرکز خرید پاتایا می‌ باشد که در قسمت جنوب ساحلی این شهر قرار گرفته‌ است و در بدو ورود با هواپیمای قرمز رنگی رو به رو خواهید شد که نمای زیبایی به این مرکز خرید داده‌ است. مجموعه‌ های فروش بسیاری مانند برند کانورس و اسپیریت دارد، همچنین رستوران، لوازم الکتریکی، جواهرات، ساعت و غیره هم در آن وجود دارد.

 ۲_ مرکز خرید میموسا از جاذبه‌ های گردشگری پاتایا به حساب می آید، اجرای نمایش‌ های خیابانی در کنار پارک تفریحی فان‌ لند و خرید از مجموعه‌ های این مرکز خرید روز بسیار مفرحی را برای شما خواهد ساخت.

۳_ مرکز خرید مایک پاتایا: از بهترین مراکز خرید پاتایا است که استخر سر پوشیده آن و قیمت های مناسب محصولات امکان خرید از این مرکز خرید را برای همه فراهم کرده‌ است. وجود کالاهای مرغوب و تنوع در محصولات از ویژگی‌ های بارز مرکز خرید مایک می‌ باشد.

۴_ مرکز خرید اوت لت پاتایا: این مرکز خرید هم در منطقه ی ساحلی جامتین قرار دارد و می‌ توان یک خرید ارزان و خوب را در این مرکز خرید تجربه کرد. کافی‌ است کمی حوصله کنید تا اجناس باکیفیت را بیابید، زیرا در بیشتر مواقع با تخفیفات ۷۰ درصدی فروشگاه‌ ها مواجه خواهید شد.

۵_ مرکز خرید سنترال سنتر پاتایا: در شمال شهر پاتایا مرکز خریدی قرار دارد که در فضای باز است و محوطه ی آن ییلاقی و رنگی می‌ باشد و بیشتر از ۱۳۰ فروشگاه دارد که در آن به فعالیت می‌ پردازند مانند پوشاک، محصولات الکتریکی، جواهرات و غیره. سنترال سنتر رستوران‌ های بین‌ المللی و محلی و نیز سینمای پنج‌ بعدی هم دارد.

۶_ بازار شناور پاتایا: در این مرکز خرید می‌ توانید علاوه‌ بر خرید از فروشگاه‌ های بازار شناور به تماشای نمایش‌ های زنده و موزه نیز بپردازید، همچنین مکان خوبی برای خرید سوغاتی هایی مانند صنایع دستی، هنری، پوشاک و غیره است.

۷_ بازار شب پاتایا: در جنوب شهر پاتایا بازار شب قرار دارد که گردشگران به‌ شدت این بازار را دوست دارند، زیرا تمامی محصولات آن ساخت خود کشور تایلند است.

تورپاتایا

نحوه ی خرید تور ارزان پاتایا

از جمله تور های بسیار مهم در تایلند تور ارزان پاتایا می‌ باشد که در هر سال با تعداد بسیار توریست‌ هایی که از تمام دنیا به آن سرازیر می‌ شوند، توریستی بودن شهر پاتایا را نشان می دهد. برای عده‌ ای که هنوز نتوانسته اند این شهر زیبا و دیدنی را ببیند سوالات بسیاری در ذهنشان ایجاد می‌ گردد مانند اینکه جذابیت‌ های گردشگری شهر پاتایا چیست، مناطق دیدنی و توریستی آن در کجا واقع‌ شده است، بهترین مراکز خرید پاتایا کجا است و غیره.

اگر شما قصد سفر به پاتایا را دارید، باید تور پاتایا را برای خود خریداری نمایید. با توجه به گرانی تور ها و هزینه ی بلیط هواپیما و رزرو هتل، امکاناتی برای مسافران در نظر گرفته‌ شده است تا همه ی کسانی که خواهان تور پاتایا هستند بتوانند از آن استفاده کنند. این امکانات شامل تور ارزان پاتایا و تور لحظه ی آخری می‌ شود که بنا بر زمانی‌ که قصد رفتن به شهر پاتایا را دارید، باید درباره ی این تور هماهنگی‌ های لازم را با دفاتر مسافرتی انجام دهید.

 نحوه ی خرید تور ارزان پاتایا بدین‌ صورت است که با مراجعه ی حضوری به شرکت‌ ها و یا آژانس‌ های مسافرتی از تور های ارزانی که به مقصد تایلند حرکت می‌ کنند اطلاع می‌ یابید و سپس با توجه به زمان حرکت و تاریخ سفر و نیز فاکتور های دیگر مانند قیمت تور و خدمات و سرویس‌ دهی که در تور ارزان پاتایا به مسافرین ارائه می‌ شود مطلع می‌ گردید و سپس یکی از آنها را رزرو می‌ کنید.

 دقت داشته باشید که تور های ارزان پاتایا فقط در مواقعی از سال که آب‌ و هوای بسیار گرم و یا باران‌ های موسمی استوایی شدت پیدا می کند برگزار می‌ گردند و در نتیجه برای اینکه تورها بدون فعالیت باقی نمانند به برگزاری تور های ارزان می‌ پردازند که متقاضیان خاص به خود را دارد.

سواحل پاتایا

زیباترین سواحل پاتایا

سواحل معروف در سفر تور ارزان پاتایا  با زیبایی‌ های بی‌ نظیر و فوق‌ العاده‌ اش توانسته است هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب نماید. زیباترین سواحل پاتایا عبارت هستند از:

۱_ ساحل جامتین: در سه‌ کیلومتری ساحل پاتایا، ساحل مهیج و آرام جامتین قرار دارد که به دلیل آرامش و دور بودن از هیاهو برای کسانی که به‌ دنبال فضای دنج و آرام می‌ گردند گزینه‌ ی مناسبی است. برای رفتن به ساحل جامتین باید از جنوب پاتایا خارج شوید تا به این ساحل دسترسی پیدا کنید.

ساحل آفتابی جامتین در زیر سایه ی درختان نخل فرصت خوبی است برای در کنار خانواده بودن و تمدد اعصاب. رستوران‌ ها، ورزش‌ های آبی و فروشگاه ها از امکانات این ساحل است.

۲_ ساحل سنتی ناکلوا: در گذشته مردم از راه پرورش نمک و ماهیگیری در این ساحل امرار معاش می‌ کردند ولی در حال حاضر با اجاره ی قایق و موج‌ سواری درآمد کسب می‌ کنند. ساحل ناکلوا برای آن دسته از افرادی که به شنا کردن علاقه دارند بسیار خوب است.

علاوه‌ بر امکانات تفریحی این ساحل، وجود هتل‌ های زنجیره‌ ای، غذاهای خیابانی، امکانات اقامتی و غیره موجب شده‌ است که مسافران در این ساحل بسیار لذت ببرند.

۳_ ساحل کوزی: رفتن به این ساحل کمی با سختی همراه است، زیرا در پشت دو هتل لاکچری قرار دارد و یکی از تمیز ترین و دنج ترین سواحل پاتایا محسوب می‌ شود که برای گشت‌ و گذار در ساحل گزینه‌ ای عالی است.

۴_ ساحل کوه فای: به دلیل نا آگاهی عده‌ ای زیادی از افراد این ساحل هنوز برای همه شناخته شده نیست، دسترسی به آن آسان و توسط دیده‌ بانی نیروی دریایی تایلند نظارت می‌ گردد. امواج آرام، غواصی، دیدن موجودات دریایی و جنگل‌ های بامبو از زیبایی‌ های ساحل کوه فای یا جزیره ی بامبو می‌ باشد.

۵_ ساحل رویایی دانگتان: از سواحل معروف پاتایا دانگتان می‌ باشد که با وجود درختان نخل زیبایش منظره‌ ای بی‌ بدیل را تشکیل داده‌ است. انواع تفریحات آبی، ورزش‌ های آبی و شنا بدون محدودیت در این ساحل انجام می‌ شود.

۶_ ساحل بهشتی کوه لارن: این ساحل در میان کوه‌ ها واقع‌ شده است و تمیزی و شفافیت آب مسافران را به شنا در آب ساحل لارن تشویق می‌ کند. از امکانات این ساحل می‌ توان مدرسه کلینیک پزشکی، بازار محلی، قایق‌ های شیشه‌ ای و غیره را نام برد.

پاتایا

آب و هوای پاتایا

قبل از سفر با تور ارزان پاتایا برای آنکه بدانید آب و هوای پاتایا چگونه است باید شرایط جوی را در فصول مختلف آن مورد بررسی قرار دهید تا به نتیجه برسید.

۱_ پاتایا در فصل سرد: شروع فصل سرما از ماه نوامبر آغاز شده و تا ماه فوریه ادامه پیدا می‌ کند. در این فصل شاهد باران‌ های بسیار اندک و گرمای هوا ولی با شدت کم هستیم. دمای هوا در این ماه به ۳۱ درجه ی سانتی‌ گراد خواهد رسید که در کمترین دما به ۲۱ درجه ی سانتی‌ گراد می‌ رسد.

شهر پاتایا در این زمان بسیار شلوغ می‌ شود، چرا که در بهترین شرایط آب‌ و هوایی قرار گرفته‌ است و گردشگران بسیاری وارد آن خواهند شد و قیمت تور نیز بلطبع گران‌ تر است.

۲_ پاتایا در فصل گرم: ماه می و ماه آوریل گرم‌ ترین ماه‌ های شهر پاتایا هستند که شدت دمای هوا تا ۳۳ درجه ی سانتی‌ گراد هم خواهد رسید و در پایین‌ ترین حالت آن میان ۲۵ تا ۲۷ درجه ی سانتی‌گراد خواهد بود. گرمای هوا به‌ شدت آزار دهنده است که به‌ همراه رطوبت آب دریا افزون می‌ شود. ممکن است بارندگی‌ های بسیار کمی هم رخ دهد، ولی در اواخر ماه‌ های می و آوریل بارش باران وجود دارد.

۳_ پاتایا در فصل بارندگی: در فاصله ی ماه‌ های ژوئن و اکتبر بارندگی‌ های کم و نیز سیل‌ آسایی را در پاتایا خواهیم دید. از آنجایی‌ که شدت باران در این زمان بسیار زیاد است گردشگران زیاد تمایل به شهر پاتایا ندارند. دمای هوا در ایام روز چیزی در حدود ۳۱ درجه ی سانتی‌ گراد است و در شب بین ۲۵ تا ۲۷ درجه ی سانتی‌ گراد خواهد رسید.

اگر دوست دارید پاتایا را در زمان خلوتی ببینید و نرخ کمتری را بابت هزینه‌ ی اقامت در هتل بپردازید این فصل برای تور پاتایا مناسب است. در کل آب‌ و هوای شهر ساحلی و توریستی پاتایا در همه ی سال گرم می باشد و متوسط دمای هوا ۲۹ درجه ی سانتی‌ گراد است.

جزیره ی پاتایا در قسمت بالای خلیج تایلند قرار گرفته‌ است و به‌ همین خاطر در معرض باد های موسمی می‌ باشد.

اگر عاشق سفر به جزیره هستید پیشنهاد میکنیم مقاله تور ارزان کیش را نیز دنبال نمایید
null

خرید تور ارزان پاتایا به صورت اینترنتی

برای خرید تور ارزان پاتایا دو روش وجود دارد: یکی از طریق مراجعه ی حضوری به دفاتر و آژانس‌ های مسافرتی که کارشناسان مربوطه به متقاضیان راهنمایی‌ های لازم را در قالب گفتگو و مشاوره ارائه خواهند داد و روش دیگر از طریق رزرو تور به‌ صورت اینترنتی می‌ باشد که هر دو روش شما را به مقصد نهایی یعنی پاتایا خواهند رساند.

اگر می‌ خواهید تور ارزان پاتایا را به‌ صورت اینترنتی خرید نمایید باید وارد وب سایت‌ های آژانس‌ های مسافرتی شوید و از میان انواع تور، تور ارزان را انتخاب کرده، سپس کشور تایلند و پاتایا را گزینش کنید. مشاهده می‌ کنید که فهرست تورهای ارزان پاتایا برای شما باز خواهد شد که هر کدام از آنها دارای امکانات و خدمات متفاوتی است.

مسافران گرامی می‌ توانند با توجه به بودجه‌ ای که می‌ خواهند برای تور پاتایا هزینه کنند و نیز سلایق خود، تور مورد علاقه‌ شان را تهیه نمایند. خدمات تور ها شامل ترانسفر فرودگاهی، بلیط هواپیما، رزرو هتل چند ستاره، خدمات هتل، گشت شهری و غیره می‌ شود.

اگر اطلاع از جزئیات تور پاتایا برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار است باید به‌ دقت تمامی موادی که در آپشن‌ های تور موجود است را مطالعه کنید تا در حین سفر دچار نارضایتی و ایجاد مشکل نگردید.

نگران نباشید خرید تور به شکل اینترنتی کاری بسیار آسان است که با بازدید از سایت‌ های مختلف و مقایسه نمودن آنها با همدیگر در عرض چند ساعت قابل‌ انجام است. روش‌ های رزرو تور آنلاین چندین سال است که بسیار پر طرفدار شده‌ است و بدون دردسر و بسیار فوری در دسترس افراد قرار می‌ گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا