Rate this post
هتل های معروف مجارستان

هتل های معروف مجارستان

هتل های معروف مجارستان اینکه انسان به سفر نیاز دارد موضوعی کاملا روشن و واضح است و سفر به هر شکل که باشد از شما آدم دیگری می سازد. یکی از دغدغه های مهم افراد برای سفر رفتن، محل اقامت و استراحتشان در طول مسافرت بوده و هست، می توانید مهمان دوستان و آشنایان خود باشید یا اینکه با امکانات کمپ مهمان طبیعت زیبا شوید که البته هر کدام از این کارها در کنار جذابیت، مشکلات و سختی هایی نیز برایتان خواهند داشت. مشکلاتی مثل کمبود یا عدم انواع امکانات رفاهی که در مدت زمان کوتاه سفر لازم و ضروری است .

هر چند طبیعت گردی و کمپ جذابیت های زیادی دارد و دید و بازدید دوستان و آشنایان می تواند دلچسب باشد اما نمیتوان انکار کرد بهترین نوع اقامت در سفر، هتل است.

سفر به قاره سبز همیشه برای هر شخص می تواند جذاب باشد، طبیعت زیبا در کنار مدرنیته غربی جذابیت این سفر را بیشتر خواهد کرد.

مجارستان نیز به سبب موقعیت جغرافیایی، همسایگی از شمال با اسلواکی و اکراین، از شرق و جنوب شرق با رومانی و از جنوب با صربستان همیشه مقصد جذاب بسیاری از افرادی بوده که قصد داشتند به اروپا سفر کنند. اگر شما هم سفر به مجارستان برایتان جذاب است، خوب است هتل های معروف مجارستان را نیز بشناسید، چون اگر بدون تحقیق سفر کنید موجب اتلاف منابع مالی و وقت ارزشمند خود می شوید و خاطره بدی از سفر برایتان باقی خواهد ماند.

پس پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به این کشور ابتدا با هتل های معروف مجارستان آشنایی کامل پیدا کنید و سپس شروع به برنامه ریزی برای سفر کنید.

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

هتل های معروف مجارستان

هتل ماریوت بوداپست

هتل های معروف مجارستان یکی از شهرهای مهم مجارستان بوداپست است که پایتخت و مرکز سیاسی و فرهنگی این کشور نیز محسوب می شود. اگر قصد سفر به مجارستان داشته باشید بوداپست انتخاب جذابی می تواند باشد. این شهر از سه قسمت کلی تشکیل شده است، قسمت پست که همان بخش شرقی رود دانوب است، قسمت بودا که تپه های شرقی رود داتوب را شامل می شود و قسمت سوم بخش ابودا است که بافت قدیمی و تاریخی بخش بودا می باشد.

مساحت این شهر جذاب پانصد و بیست و پنج کیلومتر است و به دلیل وجود رودخانه دانوب انتخاب گردشگران زیادی است.

رود دانوب در واقع یکی از جذابیت های قاره سبز است. این رود دومین رودخانه طولانی اروپا می باشد که به دلیل سرچشمه و اقلیم کلی رود که همان جنگل سیاه در آلمان است، اکوسیستمی بی نظیر و زیستگاه بیش از سیصد نوع پرنده، دوهزار گونه گیاهی و نزدیک به صدو پنجاه گونه از آبزیان و ماهی ها است. این اکوسیستم بی نظیر علاقمندان، زیست شناسان و طبیعت گردان زیادی را به شهر های حاشیه رود می کشاند که یکی از مهم ترین این شهرها، بوداپست است، پس وجود امکانات کافی اقامتی برای این شهر بسیار مهم خواهد بود.

هتل پنج ستاره ماریوت، یکی از هتل های معروف مجارستان است. هتل پنج ستاره ماریوت در واقع به علت برخوردار بودن از یک منظره جذاب و خیره کننده از رود دانوب در میان گردشگران بسیار محبوب است. این هتل دارای سیصد و شصت و چهار اتاق بوده که همه آنها قابی زیبا از طبیعت رود دانوب را از پنجره های خود به نمایش می گذارند. هتل پنج ستاره بوداپست تقریبا در مرکز شهر قرار گرفته است.

امکانات عمومی این هتل پنج ستاره شامل وای فای رایگان، روزنامه های به روز ، فروشگاه، نظافت رایگان برای هر روز و انواع امکانات رفاهی عمومی است، به غیر از این موارد اکثر واحد های اقامتی دارای تراس دلنشین به منظور گذراندن ساعتی خوش به دور از هیاهوی شهر می باشند.

کارکنان هتل به اکثر زبان های زنده دنیا مسلط هستند. این هتل دارای رستوران با امکان سرو انواع غذاها برای انواع سلیقه های مسافران از سرتاسر دنیاست. فضای اطراف هتل پنج ستاره ماریوت به واسطه قرار داشتن در مرکز شهر بهترین مکان برای پیاده روی در شهر و لذت بردن از بافت ساختمان های قدیمی است.

بیست دقیقه پیاده روی شما را به ساختمان پارلمان مجارستان می رساند. گنبد باسیلیکای نیز یکی دیگر از جذابیت های بوداپست است که شما با ده دقیقه پیاده روی به راحتی قادر به بازدید از این گنبد نود و شش متری زیبا خواهید بود.

قلعه سیتادلا و خانه اپرا استیت نیز در همین فواصل زمانی از هتل قرار دارد و بازدید از آنها تجربه ای جذاب برایتان به ارمغان خواهد داشت.

صومعه خیابان دهانی، موزه ملی مجارستان، سالن بازار بزرگ، ایستگاه قطار کلتی و کلیسای متیوس دیگر مکان های دیدنی است که همگی با این هتل پنج ستاره کمتر از چهل دقیقه فاصله دارند و بازدید از آنها برایتان خاطره خوشی خواهد بود.

فاصله هتل ماریوت تا فرودگاه بین‌المللی کمتر از بیست کیلومتر بوده و برای رسیدن به آن پنجاه دقیقه زمان لازم دارید.

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

هتل ماریوت بوداپست

هتل هیلتون بوداپست

هتل های معروف مجارستان اگر سوال کنید شیک ترین هتل بوداپست کدام است، باید عرض کنیم که این موضوع کاملا سلیقه ای است، اما هتل هیلتون بوداپست هتلی است که مدت طولانی توانسته است رضایت بیشتر مسافران را جلب کند و از هتل های معروف مجارستان است، پس شاید بتوان لقب شیک ترین هتل بوداپست را به آن داد.

هتل هیلتون بوداپست در واقع یک هتل پنج ستاره بسیار به روز و مدرن در شهر بوداپست است. این هتل بیش از دویست اتاق دارد که همگی امکاناتی چون صندوق امانت، اینترنت ، تلویزیون و وسایل آماده کردن چای و قهوه جز امکانات عمومی آنها محسوب می شود.

پذیرش هتل به صورت تایم و بیست و چهار ساعته انجام می شود و هتل دارای چند سالن ورزشی برای افرادی است که در سفر هم نمی خواهند از برنامه ورزشی خود عقب بمانند.

فاصله این هتل از مجلس پارلمان مجارستان حدودا پانزده دقیقه است، از مرکز شهر و پارک المپیا فاصله زمانی کمتر از نیم ساعت و همچنین فاصله این هتل که می تواند شیک ترین هتل بوداپست نیز باشد از پل چین و موزه باستان شناسی کمتر از چهل دقیقه است. همچنین از قلعه بودا نیز فاصله ای کمتر از نیم ساعت و همچنین در فاصله زمانی حداکثر یک ساعت از فرودگاه بین‌المللی و راه آهن کلتی قرار دارد.

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

هتل هیلتون بوداپست

هتل سافیتل بوداپست چین بریج

هتل های معروف مجارستان لقب لوکس ترین هتل بوداپست را شاید بتوان به هتل سافیتل بوداپست چین بریج داد. این هتل لوکس دقیقا در وسط شهر بوداپست قرار دارد، پس همچون هتل ماریوت منظره رود دانوب را می توان در لیست جذابیت هایش قرار داد. اما نقطه تمایز این هتل از ماریوت، ارائه تابلوی زنده و بی نظیری از قلعه رویال و پل زنجیری در پنجره و یا تراس اکثر اتاق هایش می باشد.

این هتل لوکس از هتل های معروف مجارستان است و غالبا از عناصر مدرن در دکوراسیون اتاق ها، راهرو ها و ورودی استفاده کرده است، اما استفاده کم و به‌جا از المان های طبیعت و رنگ های گرم، همچنین سادگی تعمدی طرح و رنگ اکثر وسایل باعث می شود حس خوشایندی از حضور در فضاهای مختلف این هتل به گردشگران القا گردد. این خصوصیات را وقتی کنار امکانات هتل شامل رستوران شیک و مدرن با سرو انواع غذاها، امکان ورود حیوانات و نگهداری بچه، خشکشویی، همچنین صندوق امانات و یک باشگاه بدنسازی مجهز به سونا و امکانات ورزش های سالنی آبی، وجود اینترنت بی‌سیم در لابی (شارژ جداگانه) و اینترنت بی‌سیم رایگان در اتاق ها به علاوه پذیرش 24 ساعته قرار دهیم، دیگر لقب لوکس ترین هتل بوداپست اغراق آمیز به نظر نخواهد آمد.

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

هتل سافیتل بوداپست چین بریج

هتل کاخ نیویورک

هتل های معروف مجارستان هتل کاخ نیویورک شاید لاکچری ترین و از بهترین هتل های معروف مجارستان باشد. در واقع اگر سرعت تغییر و پیشرفت در دنیا انقدر بالا نبود و بازار رقابت هتل ها از لحاظ امکانات تا این اندازه داغ نبود، کلمه شاید به قطعا تبدیل می شد و می توانستیم با قاطعیت بگوییم هتل کاخ نیویورک لاکچری ترین هتل مجارستان است.

به هر حال آشنایی با این هتل ممکن است باعث شود به گزینه دیگری در بوداپست فکر نکنید.

شاید علت نام‌گذاری این هتل قرار گرفتن آن در کنار کافه نیویورک باشد. کافه نیویورک یک عمارت تاریخی است که در گذر از بیش از یک قرن بارها کاربری آن دستخوش تغییر شده و همچنین ساختمان آن بارها مرمت شده، اما همواره سعی مرمت‌گران بر این بوده که حال و هوای اروپای یک قرن پیش در معماری این ساختمان و تزئینات آن حفظ شود. بنابراین تعجب نکنید اگر در ورود به این کافه احساس کردید به عقب و شکوه آغازین رنسانس اروپا بازگشته اید‌ .

بازدید از این کافه زیبا و حتی صرف یک قهوه دلچسب در آن از کارهایی است که حیف است به بوداپست سفر کنید، اما انجامش ندهید.
از کافه نیویورک که بگذریم، هتل کاخ نیویورک نیز به لحاظ معماری، دکوراسیون و امکانات رفاهی دست کمی از کافه نیویورک ندارد. این هتل لوکس جزو اقامتگاه هایی است که مسافران به سختی از آن دل می کنند.

معماری هتل کاخ نیویورک نیز متاثر از کافه نیویورک و شبیه به اروپا قرن نوزدهم است. مبل ها مزین به پارچه های ابریشمی، وجود لوستر های کلاسیک در هر اتاق و راهرو و لابی فضایی تاریخی اما با امکانات روز و مدرن ایجاد کرده است. اکثر افرادی که شانس اقامت در این هتل زیبا را داشته اند، وجود این تناقض تاریخ و مدرنیته را بسیار لذت بخش توصیف کرده اند.

اگر قصد سفر به مجارستان و بوداپست را دارید، لاکچری ترین هتل مجارستان یعنی کاخ نیویورک را جزو گزینه های اصلی خود قرار دهید.

هتل کاخ نیویورک

هتل نووتل بوداپست سیتی

اینکه بهترین هتل های معروف مجارستان کدام است واقعا سوال سختی است و دلیل آن کاملا واضح است، بوداپست شهری است آماده اقامت و هتل های لوکس آن زبانزد عام و خاص است.

یکی دیگر از این هتل های بی نظیر، هتل نووتل بوداپست سیتی است و شاید صفت بهترین هتل بوداپست برازنده این هتل زیبا باشد. این هتل در فاصله چند دقیقه ای از تراموا خط شصت و یک بودا پست قرار گرفته است و یک هتل چهار ستاره با امکاناتی نظیر بهترین هتل ها است.

استفاده از مترو برای رسیدن به مرکز شهر و هر جای دیگری که قصد دارید به آنجا بروی،د یکی از امتیاز های موقعیت جغرافیایی این هتل محسوب می شود. برخی از اتاق های این هتل شیک منظره بی نظیری از شهر دارند و بعضی دیگر قابی از یک باغ زیبا و پر از آرامش را در پنجره خود جای داده اند.

این هتل امکانات رفاهی کاملی نظیر سالن ورزش، اینترنت، استخر، رستوران شیک با سرو انواع غذای ملی و بین‌المللی را به مسافران ارائه می دهد.

اکنون شما قضاوت کنید، صفت بهترین هتل بوداپست برازنده این هتل پر از آرامش نمی تواند باشد؟

هتل میوزیم بوداپست

یکی از دیگر هتل های معروف مجارستان ، هتل میوزیم بوداپست است. این هتل با داشتن حدود صد اتاق، یک هتل کوچک چهار ستاره محسوب می شود که در مرکز شهر بوداپست و نزدیکی ایستگاه مترو قرار گرفته است.

کارکنان این هتل زیبا به گفته مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، رفتاری بسیار دوستانه دارند و تقریبا تمام آنها به چندین زبان زنده دنیا مسلط هستند. اتاق ها به تمامی امکانات عمومی مجهز هستند، خلاصه اینکه اقامت در این هتل کوچک به واسطه قرار گرفتن آن در مرکز شهر اجازه بازدید بی دغدغه اکثر جاذبه های شهر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هتل دانوبیس استوریا سیتی سنتر

هتل های معروف مجارستان معمولا هتل چهار ستاره مجارستان اقامتگاهی است که با وجود اینکه در رده یک طبقه بندی وجود ندارد، اما هر آنچه لازم است تا یک هتل بی نقص باشد را در لیست امکانات خود جای می دهد. نمونه یک هتل چهار ستاره مجارستان، هتل دانوبیس استوریا سیتی سنتر است .

این هتل نیز با کمتر از صد و پنجاه اتاق در واقع یک هتل کوچک محسوب می شود اما به دلیل امکانات رفاهی کاملی که دارد از اقامت در این هتل برایتان تجربه شیرینی باقی خواهد ماند.

این هتل در نزدیکی ایستگاه مترو Astoria و در مرکز شهر واقع شده است. اتاق ها به انواع امکانات نظیر اینترنت و وسایل تهیه چای و قهوه، تلویزیون و همچنین سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند. از نظر جغرافیایی این هتل در یک خیابان نسبتا شلوغ واقع شده است، اما اصلا نگران نباشید و از هیاهوی شهر لذت ببرید، چرا که تمامی پنجره ها در این هتل زیبا عایق صدا و آلودگی هستند.
خلاصه اینکه این هتل چهار ستاره مجارستان ارزش آن را دارد که بین انتخاب هایتان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا