Rate this post
مزیت های خرید ملک در مجارستان

مزیت های خرید ملک در مجارستان

مزیت های خرید ملک در مجارستان مجارستان از جمله کشورهایی است که سالانه افراد زیادی به آنجا مهاجرت می‌کنند و بسیاری از آن‌ها پس از اخذ اقامت به فکر خرید ملک و خانه هستند. مزیت های خرید ملک در مجارستان بسیار زیاد است و افراد با اهداف گوناگونی اقدام به خرید آن می‌کنند.

یکی از مزیت های خرید ملک در مجارستان از نظر سرمایه گذاری است. در واقع خرید ملک در این کشور یک سرمایه گذاری کلان محسوب می شود، چون قیمت ملک به صورت دائمی و همیشگی در حال صعود است و شما با خرید ملک در مجارستان هیچ وقت ضرر نمی‌کنید و این بعد مالی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شما می توانید خودتان در ملکی که می خرید ساکن شوید و یا می توانید آن را اجاره دهید که در هر دو صورت سود می‌کنید. گاهی اوقات‌ ملکی که خریداری می‌کنید، یک ملک تجاری است و شما می‌توانید در آن شغل و حرفه ای را آغاز کنید و به کسب درآمد بپردازید و با این کار هم درآمد کسب می کنید و هم ارزش ملک شما روز به روز افزایش می‌یابد و گران قیمت تر می شود، در واقع با خرید ملک در مجارستان شما به راحتی می توانید سرمایه اولیه خود را افزایش دهید، چون مجارستان یکی از کشورهای پر رونق و توسعه یافته اروپایی می باشد و سرمایه گذاری در آن بسیار پر سود می باشد.

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

مزیت های خرید ملک در مجارستان

دریافت اقامت مجارستان از طریق خرید ملک

یکی از مزیت های خرید ملک در مجارستان این است که شما می توانید اخذ اقامت مجارستان را دریافت کنید. در واقع اخذ اقامت از این طریق، یکی از ساده ترین راه‌ها می باشد.

با خرید ملک در این کشور به دولت آن ثابت می کنید که هدف شما از مهاجرت به مجارستان، اقامت دائمی است و هدف دیگری ندارید و وقتی این اطمینان برای دولت مجارستان ایجاد شود، راحت تر با اقامت شما موافقت می کنند. شما با این اقامت می توانید در این کشور ساکن شوید و از مزایای آن بهره مند شوید.

با اخذ اقامت مجارستان می توانید به کسب و کار بپردازید و یا ادامه تحصیل دهید و مانند بومیان آنجا زندگی کنید. البته اگر قصد اخذ ویزا را داشته باشید باید ملکی با شرایط خاصی را خریداری نمایید، مثلا در این زمینه متراژ ملک، مسکونی یا تجاری بودن و غیره نیز مهم و ضروری می باشد. یکی از شرایط این است که متراژ ملک باید زیاد باشد، یعنی ملکی باشد که برای خرید آن هزینه زیادی پرداخت شود، در واقع این هزینه، ثابت می کند که شما برای همیشه در مجارستان می مانید و از آنجا خارج نمی شوید.

این متراژ و هزینه به نوعی پشتوانه مالی شما و اطمینانی برای دولت محسوب می شود.

با خرید ملک می توانید اقامت موقت برای چندین سال را داشته باشید و بعد از گذشت این دوره برای اقامت دائمی اقدام کنید.

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

شرایط خرید ملک در مجارستان برای خارجی ها

در قسمت قبل راجع به مزیت های خرید ملک در مجارستان سخن گفتیم، اما خرید ملک در این کشور شرایط خاصی برای بومیان و خارجی ها دارد که با آن‌ها آشنا می‌شویم.

یکی از مهم ترین شرایط خرید ملک مجارستان، گرفتن مجوز از شهرداری است. قبل از اینکه برای خرید ملکی اقدام کنید، آن را کاملا بررسی نمایید. پس از اطمینان از خرید باید به شهرداری مراجعه کنید و مجوز خرید آن را دریافت نمایید. برای دریافت این مجوز باید هزینه ای پرداخت کنید که این هزینه طبق قوانین و مقررات مجارستان وضع شده است، البته در خرید ملک همیشه اولویت با افراد بومی است و اگر بومیان خریدار ملکی نباشند، در این صورت به خارجی ها واگذار می شود. ا

ین مجوز تا یکسال اعتبار دارد و شما باید طی این مدت ملک مدنظر خود را خریداری کنید، در غیر این صورت اگر اعتبار آن به اتمام برسد شما دوباره باید برای مجوز اقدام کنید و بدون آن نمی توانید ملکی را خریداری کنید.

اگر قصد خرید زمین کشاورزی را دارید باید بدانید با هر متراژی نمی توانید آن را خریداری کنید و فقط اجازه خرید تا ده هزار متر را دارید، از این رو قبل از خرید زمین یا ملک کاملا شرایط آن را بررسی کنید.

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

مراحل خرید ملک در مجارستان

همانطور که اشاره شد مزیت های خرید ملک در مجارستان بسیار زیاد است و افراد زیادی در این زمینه سرمایه گذاری می کنند اما برای این خرید باید مراحلی را طی کرد که در اینجا به اختصار آن‌ها را بیان می کنیم.

یکی از مراحل خرید ملک در مجارستان، مراجعه به مشاوران املاک یا سایت های فروش ملک می باشد. با توجه به بودجه ای که داریم، کارشناسان این مراکز می توانند کمک بزرگی در خرید ملک به ما کنند. پس از یافتن ملک در این مراکز، نوبت بازدید از آن می باشد، ممکن است اولین ملکی که ما مشاهده می کنیم موردپسند باشد و یا ممکن است مدت‌ها طول بکشد تا ملک دلخواه خود را انتخاب کنیم.

پس از یافتن ملک مدنظر، حال نوبت عقد قرارداد و پرداخت هزینه می باشد. از آنجایی که با مراحل قانونی مجارستان آشنایی ندارید برای عقد قرارداد بهتر است یک وکیل مهاجرتی همراه شما باشد، پس از توافق با فروشنده، شما باید ده درصد از میزان هزینه را به فروشنده پرداخت کنید تا قرارداد منعقد شود و همچنین مجوز خرید را نیز باید به دفتر اسناد ارائه دهید.

به عنوان خریدار علاوه بر این مبلغ باید هزینه وکیل و نماینده دفتر املاک را نیز پرداخت کنید. قرارداد باید طی سی روز در دفتر ثبت اسناد مجارستان ثبت شود و در این مدت شما باید مبلغ کل را به فروشنده پرداخت کنید و در نهایت با امضای هر دو طرف قرارداد یعنی فروشنده و خریدار کار معامله تمام می شود و شما رسماً و قانونی صاحب ملک هستید.

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

مراحل خرید ملک در مجارستان

استانداردهای سرمایه گذاری خرید ملک در مجارستان

یکی از مزیت‌ های خرید ملک در مجارستان، سرمایه گذاری در مجارستان است. با سرمایه گذاری در زمینه خرید ملک در این کشور، طی مدت کوتاه می توانید سرمایه اولیه خود را چند برابر کنید. به عنوان یک سرمایه‌گذار قبل از خرید هر نوع ملکی باید تمام جوانب را در نظر بگیرید و با آگاهی کامل از استانداردهای سرمایه گذاری این کشور اقدام به خرید ملک کنید.

یکی از این استانداردها، تجارت آزادانه با کشورهای مختلف است. از دیگر استانداردها می توان به هزینه های پایین دولتی اشاره کرد. ریسک پایین فساد اداری در مجارستان از دیگر استاندارهای سرمایه گذاری می باشد که بسیار مهم و حائزاهمیت است. میزان پایین فساد اداری به شما این اطمینان را می دهد که هیچ تبعیضی بین شما و بومیان مجارستانی وجود ندارد، از این رو با اطمینان خاطر می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید.

در واقع با سرمایه گذاری در این کشور به راحتی می توانید اقامت آن را به دست آورید.

ثبات شرایط سیاسی و اقتصادی از جمله استانداردهای مهم سرمایه گذاری در این کشور است و به شما کمک می کند تا با اطمینان بیشتری در مجارستان سرمایه گذاری کنید.

سرمایه گذاری در مجارستان یک گزینه عالی برای مهاجرت به کشورهای اتحادیه اروپا محسوب می شود. نظام حقوقی در این کشور از سطح بالایی برخوردار است و مجارستان همواره حامی سرمایه گذاران خارجی می باشد و یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در مجارستان، خرید ملک و مستغلات است.

استانداردهای سرمایه گذاری خرید ملک در مجارستان

هزینه ملک در مجارستان

با برآورد کردن هزینه خرید ملک در مجارستان می توان از مزیت های خرید ملک در مجارستان بهره مند شد. هزینه های ملک در این کشور متنوع و متغیر می باشد که به بررسی آن‌ها می پردازیم. هزینه های خرید ملک در مجارستان متفاوت بوده و به شهر، محله، متراژ و عوامل دیگری بستگی دارد.

شما برای خرید ملک در شهرهای بزرگ و مهم باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، به عنوان مثال خرید ملک در پایتخت از گران قیمت ترین املاک می باشد و برای خرید هزینه زیادی باید پرداخت کرد.

برای خرید ملک علاوه بر این قیمت باید هزینه مجوز شهرداری را نیز پرداخت کرد که حدودا دویست یورو می باشد. علاوه بر آن، هزینه خرید تمبر نیز از هزینه های دائمی است که مبلغ آن چهار درصد مبلغ کل ملک می باشد .

حق الوکاله وکیل مهاجرتی و هزینه اداره املاک نیز جزء هزینه های خرید ملک می باشد.

متراژ ملک یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت خرید است. مسلما برای خرید ملک با متراژ بیشتر باید هزینه بیشتری پرداخت نمود.

موقعیت ملک از نظر تجاری یا مسکونی بودن نیز از عوامل بسیار مهم می باشد. ملک تجاری نسبت به مسکونی بسیار گران قیمت تر می باشد و با توجه به بودجه و هدف خود می توان ملک دلخواه را با متراژ مناسب در شهر و محله دلخواه خریداری کرد.

هزینه ملک در مجارستان

مزایای خرید ملک در مجارستان

یکی از مزایای خرید ملک در مجارستان که بسیار مهم است، اخذ اقامت می باشد. با خرید ملک در مجارستان به سهولت می توان اقامت برای خود و افراد خانواده را اخذ کرد که در واقع اکثر افراد به این دلیل اقدام به خرید ملک می کنند.

از دیگر مزایای خرید ملک در این کشور می توان به نرخ کم مالیات اشاره کرد. در این کشور نرخ مالیات سالیانه برای ملک بر خلاف سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است و شما مجبور به پرداخت مالیات سنگین نیستید و همچنین شما با خرید ملک در این کشور می توانید از وام بانکی با سود کم بهره مند شوید که این یک حمایت مالی دولت برای شما محسوب می شود و قوانین دریافت وام برای خریداران بومی و خارجی کاملا یکسان و مشابه است و تبعیضی وجود ندارد.

با خرید ملک و دریافت اقامت شما می توانید از شرایط عالی تحصیلی برخوردار شوید و در بهترین دانشگاه ها ادامه تحصیل دهید. گاهی اوقات با خرید ملک تجاری می توانید به کسب و کار بپردازید که در این زمینه هیچ منعی برای شما وجود ندارد.

بعضی اوقات شما می توانید ملک خود را اجاره دهید که از این طریق نیز می توانید کسب درآمد کنید.

خرید ملک در مجارستان یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری است، چون رشد اقتصادی این کشور سبب می شود هزینه اولیه شما در مدت کوتاهی چند برابر شود

هزینه ملک در مجارستان

نکات مهم خرید ملک در مجارستان

به عنوان خریدار باید به نکات خرید ملک مجارستان آگاهی کامل داشته باشید تا بتوانید از مزیت‌ های خرید ملک در مجارستان بهره مند شوید.

مهم ترین نکته در هنگام خرید توجه به میزان بودجه است، یعنی متناسب با بودجه ای که دارید باید اقدام به خرید کنید و قبل از آن بهتر است یک وکیل مجرب برای خود انتخاب کنید و با کمک او ملک دلخواه و مناسب را انتخاب نمایید.

نکته دیگری که در خرید ملک مهم می باشد، هدف شما از خرید ملک است. اگر مدنظر شما ملک مسکونی می باشد باید آن را با شرایطی انتخاب کنید که بتوانید در آن ساکن شده و زندگی کنید، یعنی از جهات مختلف مانند محله، خیابان، تعداد طبقات، امکانات رفاهی و غیره مطابق سلیقه شما باشد، اما اگر قصد خرید ملک تجاری را دارید باید ملکی را انتخاب کنید که قابل توجه خریداران و مشتریان قرار گیرد و بتوانید در آنجا شغلی را ایجاد کنید.

نکته دیگری که در خرید ملک بسیار مهم است این مسئله می باشد که ملکی را انتخاب کنید که مشکل قانونی نداشته باشد و برای خرید دچار مشکل نشوید که در این امر بهتر است از وکیل خود کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی ملک را خریداری کنید. شما باید مبلغ ملک را به واحد پول مجارستان یعنی یورو پرداخت نمایید و این امر نکته مهم دیگری است که در هنگام خرید اهمیت دارد و با هر واحد پول دیگری معامله انجام نمی شود و شما باید پول خود را به یورو تبدیل کرده و بعد اقدام به خرید کنید.

به خاطر داشته باشید بدون اخذ مجوز از شهرداری نمی توانید ملکی را خریداری کنید، از این رو قبل از اقدام به خرید، مراحل کسب این مجوز را طی کنید و پس از دریافت آن برای خرید ملک اقدام کنید.

با رعایت کردن این نکات طلایی می توانید ملک دلخواه خود را خریداری کنید و در این زمینه با اطمینان خاطر سرمایه گذاری نمایید و طی مدت کوتاهی سرمایه خود را چند برابر سازید. ایرانیان زیادی در این زمینه سرمایه گذاری کرده و برای خرید ملک در این کشور اقدام می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا