Rate this post
شرایط خرید ملک در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا کشورهای اروپایی از جمله کشورهایی هستند که سالانه افراد بسیار زیادی برای سرمایه گذاری و یا گرفتن اقامت شهرهای این کشور ها را انتخاب می‌کنند. از جمله کشورهای اروپایی که طرفداران بسیار زیادی دارد کشور اسپانیا است که در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است و طولانی ترین مرز را با کشور پرتغال دارا است.

کشور اسپانیا به خاطر شرایطی که دارد سالانه گردشگران زیادی به آنجا می روند و منبع درآمدی برای دولت این کشور محسوب می شود. همانگونه که گفته شد افراد زیادی برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام می‌کنند که از جمله سرمایه گذاری ها، خرید ملک در اسپانیا است، چون هر سال به قیمت املاک افزوده می شود، به همین خاطر افراد زیادی سرمایه‌های خود را بر روی ملک های اسپانیا متمرکز می کنند.

اسپانیا نیز مانند دیگر کشورها شرایطی برای خرید ملک دارد. شرایط خرید ملک در اسپانیا به گونه ای است که که افرادی که قصد خرید ملک را دارند باید نامه سلامت و عدم سوء پیشینه را به همراه داشته باشند تا دولت اجازه فروش ملک را به این افراد بدهد. در صورت نداشتن این نامه دولت اجازه واگذاری ملک را نمی دهد.

ش
از دیگر شرایط این است که حتماً فرد خریدار باید در کشور اسپانیا حضور داشته باشد و ملک مورد نظر خود را از نزدیک دیده باشد چون بعد از این که فروخته شد، به هیچ عنوان دولت مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرد.

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

شرایط خرید ملک برای اتباع خارجی در اسپانیا

شرایط خرید ملک برای اتباع خارجی در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا مراحل مختلفی و البته بسیار پر هزینه ای دارد. از جمله شرایط خرید ملک برای اتباع خارجی در اسپانیا این است که اموالی که آنها می خواهند خریداری کنند، باید اموال معقول باشد و آنها نمی توانند اموال غیرمعقول را به نام خود کنند و حتما باید ملکی که خریداری می کنند، مهر فروخته شده دولت را خورده باشد و به طور رسمی فروخته شده باشد و دارای سند باشد.

املاک اسپانیا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و سالانه پیشرفت بسیار زیادی می کنند، به همین دلیل افراد بسیار زیادی برای خرید ملک درخواست می دهند.

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

مدارک و مراحل خرید ملک در اسپانیا

مدارک و مراحل خرید ملک در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا مراحل مختلفی دارد و نیاز به مدارک مربوط به خریدار است.

یکی از مدارک خرید ملک در اسپانیا که از مهم ترین و اصلی ترین مدارک است، پاسپورت است که باید حتما داشته باشید.
از دیگر مدارک مورد نیاز برای اخذ ملک در اسپانیا نامه عدم سوء پیشینه است. مدرک دیگری که بسیار کمک می‌کند داشتن اسناد ازدواج در صورت متاهل بودن است که مراحل خرید ملک را راحت تر می کند.

خرید ملک در اسپانیا مراحل مختلفی دارد، اولین مرحله این است که باید برای اخذ ویزای توریستی اسپانیا اقدام کنید، بعد از اینکه ویزای توریستی شما آماده شد می توانید به اسپانیا سفر کنید و ملک موردنظر خود را تعین کنید.

در مرحله بعد بعد از امضای پیش قرارداد و واریز وجه مربوطه و خرید ملک می توانید برای ویزای طلایی درخواست بدهید.
از دیگر مراحل خرید ملک در اسپانیا که حتماً باید انجام شود این است که باید حساب بانکی اروپایی را افتتاح کنید و حتماً باید این حساب بانکی به نام فرد خریدار باشد.

اگر هر یک از این مراحل انجام نشود خرید ملک به درستی انجام نشده و دولت مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد ‌‌.

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

قیت ملک در اسپانیا

قیت ملک در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا قیمت ملک در اسپانیا با توجه به منطقه و شهر محل خرید ملک متفاوت است و در بسیاری از موارد می توانیم با مذاکره قیمت قیمت آن را تغییر دهیم. برای مثال هزینه دقیقی برای کمیسیون آژانس های املاک در نظر گرفته نشده است و قابل مذاکره و چانه‌زنی می باشد، اما اکثر هزینه های جانبی خرید ملک در اسپانیا بر عهده خریدار است و از شرایط خرید ملک در اسپانیا پرداخت تمامی هزینه ها است

.
برای مثال مالیات انتقال سند ملک برای املاک قدیمی بین ۶ درصد تا ۱۰ درصد است و همینطور مالیات انتقال سند ملک برای املاک نوساز ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده است و همینطور هزینه‌های دفتر اسناد رسمی بین یک درصد تا دو نیم درصد است و کمیسیون آژانس املاک نیز بین دو درصد تا سه در صد دارد، یعنی علاوه بر هزینه ای که ما باید برای خرید ملک بدهیم باید اینها را نیز حتماً پرداخت کنیم.

که قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهرهای بزرگ اسپانیا از حدود سه هزار تا شش هزار یورو می باشد که بستگی دارد در کدام شهر باشد.

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

شرایط خرید ملک در اسپانیا یکی از راه های گرفتن اقامت اسپانیا که کار ما را بسیار راحت تر می کند، اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک است. گرفتن اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک شرایطی دارد از جمله شرایط این است که باید حتماً تمکن مالی داشته باشیم و در صورت اثبات تمکن مالی می‌توانیم اقدام به اخذ اقامت در اسپانیا اقدام کنیم‌.

از دیگر شرایط خرید ملک در اسپانیا که باید حتماً داشته باشیم این است که فردی که اقدام به گرفتن اقامت می کند حتماً باید دارای کارت بیمه سلامت باشد و دولت آن کشور از سلامت آن فرد مطمئن باشد و بعد به آن اقامت بدهد، اما فقط سلامت فرد کافی نمی باشد، این فقط یکی از شرایطی است که باید داشته باشد و دیگر شرایط این است که حتماً باید در کنار کارت سلامت، کارت سوء پیشینه نیز داشته باشد.

از دیگر شرایطی که حتماً فرد باید دارا باشد این است که باید کد اقتصادی داشته باشد. کد اقتصادی همانند یک شناسنامه عمل می کند، چون این کد نشان می دهد که ما چگونه ملکی را خریداری کرده ایم.

اخذ اقامت از طریق خرید ملک نسبت به گرفتن اقامت از راه های دیگر سریع تر انجام می شود و در حالت عادی کل این فرایند در ۳ماه قابلیت انجام را دارد و ما باید مراحل آن را به صورت مرتب انجام بدهیم تا هرچه سریع تر سفارت اسپانیا اقامتمان را بدهد.

اگر خودمان به صورت منظم کارهای اقامت را انجام ندهیم ممکن است حتی سال ها اقامتمان به تعویق بیفتد.

شرایط حق کار در اسپانیا از طرق خرید ملک

شرایط خرید ملک در اسپانیا امروزه افراد بسیار زیادی که به دنبال کار می گردند به فکر مهاجرت هستند و اسپانیا نیز چون عضو اتحادیه اروپا است، برای کار مهاجرین بسیار زیادی را می پذیرد، اما بسیاری از افراد از طریق خرید ملک به اسپانیا اقامت می گیرند و در این صورت می توانند در این کشور مشغول به کار بشوند اما کار در اسپانیا نیز شرایط مختلفی دارد و به گونه ای نیست که ما به راحتی بتوانیم در این کشور مشغول به کار شویم .

همینطور که کار در این کشور به سختی به دست می آید اما مزایای بسیار زیادی نیز دارد. از شرایط حق کار در اسپانیا این است که حتماً باید کارت شهروندی این کشور را داشته باشیم. کارت شهروندی اقامت ما در این کشور را نشان می‌دهد.

کشور اسپانیا برای کسانی که از طریق خرید ملک برای این کشور اقامت گرفته اند، حقوق یا حق شهروندی می دهد و از این افراد مالیات هم نمی گیرد.

کشور اسپانیا تمامی شهروندان خود را به صورت دولتی بیمه می کند و همه افراد می توانند به صورت رایگان از مزایای بهداشت و درمان این کشور استفاده کنند.

مزایا خرید ملک در اسپانیا

مزایا خرید ملک در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا اسپانیا در قلب کشورهای اروپایی واقع شده است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و خرید املاک در این کشور از مزایای بسیار زیادی برخوردار است و همچنین شرایط خرید ملک در اسپانیا نیز به سادگی نیست.

یکی از مزایای خرید ملک در اسپانیا این است که با خریدن ملک در این کشور اجازه تحصیل رایگان، بیمه و درمان رایگان داریم و اجازه کار در اسپانیا به تمامی افراد خانواده از همان ابتدای اقامت داده می شود که باعث می شود هزینه های جانبی در خانواده های ما کاهش یابد و همین باعث شده است که اسپانیا امروزه از شهرهایی باشد که افراد زیادی سالانه برای اقامت آنجا می روند.

از دیگر مزایای خرید ملک در اسپانیا این است که ما می توانیم بدون محدودیت به همه کشورهای حوزه شینگن سفر کنیم و از دیگر مزایای خرید ملک در اسپانیا می توانیم به داشتن حق سکونت در کشور اسپانیا اشاره کرد و همینطور معاف بودن از مالیات هایی که سالانه از افراد این کشور می گیرند.

از دیگر مزایای خرید ملک در اسپانیا سفر آزادانه به کل اروپا بدون نیاز به داشتن ویزا است و همچنین امکان افتتاح حساب بانک های اروپایی که ما می توانیم با خرید ملک از آن برخوردار شویم.

مزایای خرید ملک در اسپانیا نسبت به خرید ملک در دیگر کشورها بیشتر است و به همین دلیل است که افراد زیادی مایل به خرید املاک در این کشور هستند و بسیاری از افراد ثروتمند در دنیا در این کشور سرمایه گذاری از طریق خرید ملک انجام می دهند و همین باعث شده است که کشور اسپانیا به یکی از ثروتمندترین کشور های جهان تبدیل شود.

از دیگر مزایای خرید ملک در اسپانیا این است که ما می توانیم برای تمامی افراد خانواده با استفاده از ملکی که خریداری کرده ایم اقامت بگیریم و دیگر نیازی به اشتغال و یا راه اندازی کسب و کار در اسپانیا نداریم و این کشور به شهروندان خود حق شهروندی و یا حقوق می پردازد و حتی از شهروندان خود مالیات چندانی نمی گیرد.

هزینه اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک

شرایط خرید ملک در اسپانیا اقامت در اسپانیا از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. هزینه های اخذ اقامت به این بستگی دارد که ملکی را که خریداری می کنیم در کدام بخش از این کشور قرار دارد برای مثال با سرمایه گذاری حداقل ۱۰۰ هزار یورویی بهترین شهرها برای خرید خانه شهر مالاگا، ماریا و همچنین مناطق اطراف شهر بارسلونا هستند و ما می توانیم با این قیمت و هزینه ملکی را در اسپانیا خریداری کنیم .

اگر ما ملک های با ارزش بیش از هزار یورو در اسپانیا خریداری کنیم می توانیم ویزاهای بلند مدت یکساله تا ۵ ساله برای تمامی اعضای خانواده توسط سفارت اسپانیا دریافت کنیم و این مسئله اهمیت و ارزش فراوانی دارد.

برای گرفتن اخذ اقامت اسپانیا علاوه بر اینکه باید هزینه هایی را برای خرید ملک پرداخت کنیم، یک سری هزینه‌های جانبی نیز وجود دارد که باید حتما آنها را نیز پرداخت کنیم تا بتوانیم اقامتمان را از سفارت اسپانیا دریافت کنیم از جمله این هزینه ها مالیات هایی است که ما باید به دولت بدهیم یا دستمزدی که باید به مشاورین املاک برای ثبت خرید ملک پرداخت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا