Rate this post
سوغاتی های مجارستان

سوغاتی های مجارستان کشور مجارستان بسیار مشهور می باشد، زیرا سرشار از زیبایی های طبیعی بوده و همچنین دارای هنرپیشه ها و خواننده های زیادی می باشد که همین امر باعث شده است که سالانه افراد زیادی به این کشور سفر کنند و همچنین سوغاتی های مجارستان بسیار زیاد می باشد از جمله این سوغاتی ها کارت پستال، جاکلیدی و یادگاری های بسیار زیاد و اصیل می‌باشد که در سراسر این کشور تولید می‌شوند و از فرهنگ غنی آن سرچشمه می‌گیرد و ما در این جا به انواع سوغاتی های این کشور می پردازیم تا اطلاعات شما کامل و جامع تر گردد.

یکی از این سوغاتی ها نقاشی دانوب می باشد که مربوط به یکی از جذاب‌ترین رودخانه‌های موجود در این کشور می‌باشد و بهترین یادگاری مربوط به آن می باشد که انواع مختلفی از این نقاشی ها به صورت آبرنگ و غیره در جای جای این کشور به فروش می رسد.

یکی دیگر از سوغاتی های موجود در این کشور مکعب های روبیک می باشد که شاید شما با آن آشنایی کامل را داشته باشید و در برخی از اوقات فراغت خود با استفاده از این مکعب ها سرگرمی خوبی را برای خود ایجاد کرده باشید. این مکعب ها برای اولین بار در کشور مجارستان اختراع شده اند و به مرور زمان شهرت خاصی پیدا کردند. این مکعب ها به گونه ای می باشند که در هر طرف آن دارای شش رنگ متفاوت می باشد و دارای چرخش هستند و شما باید آن را در یک ردیف قرار دهید که یک بازی بسیار جذاب خواهد بود .

سوغات دیگر جعبه راز آلود می باشد که این جعبه در نگاه اول مانند یک صندوقچه به نظر می رسد که دارای رنگ های مختلفی می باشد و بر روی آنها طرح هایی از گل و بوته کشیده شده است و این جعبه دارای قفل مخصوص می باشد که فقط دارنده جعبه میتواند کلید آن را پیدا کند، در نتیجه برای پیدا کردن کلید آن نیاز به هوش و ذکاوت دارد، در نتیجه این جعبه گزینه مناسبی برای نگهداری جواهرآلات و اسناد می باشد و قطعا وقتی شما این سوغات را به شخص هدیه می‌دهید استقبال خاصی از آن خواهد نمود.

کفش تیسا یک کفش بسیار معروف بوده که مختص به کشور مجارستان بوده و یک برند بسیار معروف و شناخته شده می باشد که به عنوان یک کفش ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

وسایل چوبی نقاشی شده در این کشور نیز وجود دارند که شما می توانید آنها را به عنوان سوغات خریداری کنید که این نقاشی ها معمولاً بر روی اسباب بازی ها، جعبه ها و سایر وسایل تزیینی کشیده می‌شوند و دارای نقش های بسیار شاد و سنتی هستند که این نقشه ها زیبایی آن را دو چندان نموده و چشم گیر تر می باشند.

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

عروسک های فولکا

سوغاتی های مجارستان کشور مجارستان دارای هنرهای دستی بسیار زیادی می باشد که از جمله آنها عروسک های سنتی می باشد که شهرت جهانی پیدا نموده اند. این عروسک ها دارای کلاه گلدوزی شده و لباس های چین دار بسیار زیبا می باشند و صورت های آن ها نقاشی شده هستند. این عروسک ها تکه ای از فرهنگ این کشور می‌باشند و شما می‌توانید از آن برای زیباسازی خانه خود استفاده کنید، در نتیجه ربطی به شرایط سنی افراد ندارد و هر شخصی می تواند این عروسک‌ها را تهیه و مورد استفاده قرار دهد، در نتیجه شما می توانید آن را به اشخاص مختلف هدیه بدهید.

این عروسک ها به دلیل اینکه کار دست می باشند ارزش بسیار زیادی دارند و قیمت آنها نیز کمی بالا می باشد، ولی یک نوع از این عروسک ها که بسیار مشهور می باشند عروسک های فولکا هستند که این عروسک ها مشاغل سنتی کشور مجارستان را به نمایش می‌گذارند مانند چوپانهای خیالپرداز، شکارچیان، آشپزانه خوشحال و خیلی از موارد دیگر که در قالب طنز نشان داده می‌شوند.

عروسک های فولکا

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

شیرینی های سموش

سوغاتی های مجارستان اگر شما از دسته افرادی می باشید که دوست دارید سوغات شما به صورت خوراکی و خوردنی باشد ما در اینجا به شما شیرینی های خوشمزه کشور مجارستان را پیشنهاد می کنیم که انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای طعم و مزه بسیار خوبی هستند و طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده اند. این شیرینی ها در شکل های مختلفی وجود دارند که دارای طعم های گوناگونی هستند و روکش های مختلفی بر روی آنها وجود دارد و رنگ های موجود در این شیرینی ها به قدری زیاد می باشند که شما با تماشای آن ها مثل این می باشد که به یک موزه رفته اید، با این تفاوت که این محصولات همه از جنس شیرینی و شکلات می باشند.

علت خوشمزه بودن این محصول این می باشد که در تهیه آن از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده نموده اند، در نتیجه تمامی مزه ها کاملا واقعی هستند و وقتی شما آن را می‌خورید گویا به زمان قدیم سفر کرده اید و شما را یاد شیرینی‌های آن دوران مخصوص شیرینی های مادربزرگ را به یاد می آورد، با این تفاوت که این شیرینی ها کمی امروزی تر و مدرن تر می باشند.

یکی از شیرینی های معروف در این کشور، شیرینی های سموش می باشند که شهرت بسیار زیادی دارند و این شیرینی ها با روکش شکلاتی هستند که دارای خمیر بادام به شکل گل رز هستند و یکی از شناخته شده ترین محصولات می باشند و شما برای خرید این نوع شیرینی ها می توانید به فروشگاه های آن که در سراسر نقاط این کشور دایر می باشند مراجعه کنید و آن را در بسته‌بندی‌های شکیل که هر کدام دارای وزن های گوناگون هستند خریداری کنید.

شیرینی های سموش

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

ادویه معروف پاپریکا

یکی دیگر از سوغاتی های مجارستان ادویه‌های آن می باشد که شما می توانید بر حسب نوع غذا، آن را خریداری کنید و در نتیجه تنوع بسیار زیادی از نظر ادویه دارد که این کشور به داشتن این ادویه ها بسیار معروف می باشد که از جمله این ادویه‌ها پاپریکا است که یک محصول پر طرفدار به شمار می آید.

اگر چه ادویه پاپریکا در سراسر کشور یافت می‌شود ولی کشور مجارستان انواع مختلفی از این ادویه‌ها را کشت می نمایند که در غذاهای سنتی این کشور کاملاً می توانید این ادویه را حس نمایید. کشور مجارستان یکی از بزرگترین تولید کننده های این ادویه به شمار می‌آید که سالانه هزاران نوع از این محصول را تولید و به سراسر نقاط کشور ارسال می کند که این امر نشان‌دهنده با کیفیت و اصل بودن این محصول در این کشور می باشد.

رنگ این ادویه ها به صورت قرمز می باشد و شما با مراجعه به بازار در این کشور می توانید آنها را خریداری نمایید و به عنوان سوغات با خود به همراه داشته باشید.

ادویه معروف پاپریکا

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

ظرف های چینی

سوغاتی های مجارستان کشور مجارستان دارای ظرف های بسیار مختلفی می باشد که هر کدام جنس های گوناگونی دارند. یکی از این ظروف، کریستال می باشند که به دلیل داشتن رنگ های مختلف بسیار مشهور هستند. کارخانه کریستال در این کشور سال های زیادی می باشد که تاسیس شده است و این کارکنان افراد زیادی را مشغول به کار نموده اند که بتوانند طرح های مختلف را بر روی کریستال ها با دست پیاده کنند. طراحی های موجود در این کریستال ها به گونه ای خاص و زیبا می باشند که شما دو نمونه مشابه به هم را در میان آنها مشاهده نمی‌کنید، در نتیجه می‌توان این محصول را به عنوان یک سوغات گرانبها خریداری کنید.

ظرفهای سرامیکی عمدتاً ظرف های چینی می‌باشند که در این کشور دارای قدمت بسیار زیادی هستند و هنوز هم بازار مصرفی بسیار خوبی را به خود اختصاص داده‌اند. کشور مجارستان یکی از کشورهایی می باشد که می تواند این ظروف را با کیفیت بالا تولید کند که انواع مختلفی دارند و هر کدام برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند مانند ظروف پلوخوری، خورشت خوری، آجیل خوری، سوپ خوری و خیلی از موارد دیگر.

از این ظروف زیبا در مکان های سلطنتی به خصوص کاخ های زیادی که در سراسر دنیا وجود دارند استفاده می کنند و به دلیل دست ساز بودن دارای قیمت بالایی می باشند ولی با این وجود ارزش هزینه نمودن و خریدن را دارند، در نتیجه به شما پیشنهاد می‌کنیم که وقتی به این کشور زیبا سفر می کنید حتما این ظروف را خریداری نمایید.

ظرف های چینی

لباس های سنتی معروف مجارستان

یکی دیگر از سوغاتی های مجارستان را می توان لباسهای سنتی آن را نام برد. همیشه در سفر یکی از جالب‌ترین سوغات را که میتوان با خود به همراه برد قطعاً لباس های موجود در آن کشور می باشد که مخصوص به آن کشور بوده و نشان دهنده آداب و رسوم مردمان آن کشور می باشد. لباس های سنتی کشور مجارستان یکی از زیباترین و خاص ترین لباس ها می باشد که شاید امروزه در بین مردمان این کشور زیاد مورد استفاده قرار نگیرد اما در مراسم های خاص و همچنین در مراسم های سنتی در این کشور معمولاً از این لباس ها بسیار استفاده می کنند.

این لباس ها دارای گلدوزی های بسیار زیبا و خاص می باشند که تنوع رنگ در آن ها بسیار زیاد می باشد و مردم این کشور وقتی از این لباس ها استفاده می کنند معمولاً کفش های مربوط به آن را نیز می پوشند که این کفش ها نیز دارای گلدوزی هایی می باشند که بسیار شبیه به گلدوزی های لباس آنان می باشد. لباس های مجارستان از نظر کیفیت و نوع گلدوزی بسیار جالب می باشند و وقتی شما این نوع لباس های خوش آب و رنگ را خریداری می کنید، برای شما تداعی بخش این کشور خواهد بود.

لباس های زنانه اغلب دارای زمینه های روشن هستند که گلدوزی های به کار رفته در آن بسیار روشن و رنگارنگ می باشند و برای آقایان آستین ها و یقه آنها از این گلدوزی ها به کار رفته است.

لباس های سنتی معروف مجارستان

گلدوزی های مجارستان

سوغاتی های مجارستان گلدوزی های مجارستان که بر روی این لباس ها به کار رفته اند بسیار خاص می باشند که یک هنر جدا ناشدنی از فرهنگ مجارستان به شمار می‌آید، در نتیجه انواع لباس هایی که از این گلدوزی ها استفاده شده اند گزینه مناسبی برای سوغات می‌باشند.

این گلدوزی ها بر روی پارچه های مختلف و همچنین محصولات گوناگون وجود دارد مانند کوسن‌ها، لباس ها، رومیزی ها و خیلی از موارد دیگر که هرکدام نقش های گوناگونی را دارند که بسیار جذاب و خاص هستند.

یکی از گلدوزی های معروف که مخصوص این کشور می باشد، گلدوزی ماتیو بوده که مربوط به یکی از شهرهای مجارستان به نام ماتیو می باشد که به دلیل داشتن گلدوزی های رنگارنگ و خاص بسیار معروف می باشد. نقشه های این گل دوزی به صورت گل بوده که بر روی طرح های آن کاملا مشخص و واضح می باشد و برای یافتن اصیل ترین نوع گلدوزی ماتیو بهتر است که به این کشور سفر کنید که در کوچه و بازار این کشور شاهد هنرهای دستی بسیار زیادی می باشید که از جمله بارزترین آنها همین گل دوزی ها می باشند. نقشه‌های موجود در این گلدوزی ها همگی کاملا طبیعی می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که مقاومت و استحکام بالایی را نیز دارا هستند و همچنین رنگ های به کار رفته در آن کاملا ارگانیک است و وقتی شما آنها را می پوشید به هیچ عنوان رنگ آنها پخش نمی شود و یا اینکه به مرور زمان از رنگ آن کاسته نمی‌شود که از ویژگی‌های بارز این نوع گلدوزی ها به شمار می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا