Rate this post

تفریحات جذاب تور اسپانیا

تفریحات جذاب تور اسپانیا دلایل بسیار زیادی وجود دارد که باعث شده کشور اسپانیا بر سر زبان‌ها بیفتد و یکی از آنها ترکیب های کهن و معماری باستان در این کشور است و از دیگر تفریحات جذاب تور اسپانیا، فستیوال های آن می باشد که جنگ گوجه فرنگی از نمونه‌های بارز آن بوده که یک جشنواره پرهیجان در اسپانیا می باشد که در آخرین چهارشنبه ماه آگوست برگزار می شود.

از دیگر تفریحات جذاب این کشور می توان به گشت و گذار در انواع مختلفی از مراکز خرید و همچنین رستوران های مختلف اشاره نمود.

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

تماشای مکان های دیدنی اسپانیا

تفریحات جذاب تور اسپانیا بیشتر افرادی که به کشور اسپانیا سفر می کنند، هدف آنها تماشای مکان های دیدنی این کشور می باشد که جزو تفریحات اسپانیا به شمار می آیند که کلیسای ساگرادا فاملیا از جمله این تفریحات بوده که شاهکار گائودی در این کلیسا به نمایش گذاشته شده و همچنین فرهنگ های بارسلونا از موارد جذاب در این کشور می باشد که شما حتما باید از ان آگاهی داشته باشید.

اگر دوست دارید یک شهر مراکشی باستانی را مشاهده کنید، حتما به گراندای بروید که همچنین می توانید اطلاعات خوبی از گذشته را در این مکان یافت نمایید که دیوارهای آن نیز یادآور گذشته می باشند، به گونه ای که انگار با آدم حرف می زنند.

کشور اسپانیا به دلیل این که دارای آب و هوای بسیار مناسبی می باشد، قطعاً ساحل های آن نیز فوق‌العاده خواهد بود که در هر کدام از این سواحل می توان غذاهای دریایی بسیار خوشمزه را تهیه و نوش جان نمود که از جمله این سواحل، کوستا دلسول می باشد.

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

تماشای مکان های دیدنی اسپانیا

تماشای گاوبازی

تفریحات جذاب تور اسپانیا اسپانیا یک کشور توسعه یافته می باشد که دارای تفریحات و بازی های هیجان انگیز زیادی بوده که تماشای گاو بازی یکی از معروف ترین تفریحات اسپانیا می باشد که از زمان رومیان به عنوان یک ورزش سنتی در کشور اسپانیا شناخته شده بود که در طول زمان پیشرفته تر شده و تکامل پیدا نموده و دارای یک ماتادور می باشد که به صورت حرفه‌ای بوده و در میدان با گاو مبارزه می نمایند.

گاو بازی یکی از مشهور ترین و قدیمی ترین جشن ها در اسپانیا می باشد که در فصل بهار و پاییز برگزار می شود. در حال حاضر مسابقه گاوبازی در بسیاری از کشورها برگزار می‌شود که از جمله معروف ترین و پیشرفته ترین آن در کشور اسپانیا می باشد. این مسابقه به گونه ای می باشد که یک گاو نر در میدان شنی توسط یک ماتادور کشته می شود، ولی با این حال بسیاری از افراد به دلیل کشته شدن گاو در پایان بازی دچار مشکل هستند، در نتیجه اختلاف نظر بسیار زیادی در این زمینه وجود دارد.

انجام این کار برای انسان شناسان و روانشناسان تقابل بین فرهنگ و طبیعت بوده، در نتیجه برای آنها ناشایست می باشد.

در گذشته افرادی که حامیان حقوق حیوانات بودند، این بازی را به عنوان یک بازی وحشیانه بیان می نمودند، اما مدافعان گاوبازی به شدت از این مسابقه حمایت می نمایند، همچنین مدافعان این بازی عقیده دارند که گاوبازی باعث شده است که بسیاری از افراد در سراسر جهان به واسطه آن استخدام شوند و درآمد کسب نمایند و برخی نیز کشته شدن گاو در پایان بازی را یک عمل وحشیانه نمی دانند و در نتیجه افراد دارای نظر های مختلفی می باشند که همین اختلاف نظرها باعث ایجاد بحث و جدل در میان افراد مختلف شده است.

قوانین بازی چندان پیچیده نمی باشد، به گونه ای که در ابتدای بازی ۶ عدد گاو نر انتخاب شده اند که به صورت جفت جفت در اختیار سه ماتادور قرار می گیرند و بعد فردی با ماتادور شرط بندی نموده و مسابقه شروع می‌شود که معمولاً این مسابقه در ظهر انجام می‌شود که خود ماتادور و گروه آن در صف اول قرار دارند.

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

تماشای گاوبازی

گشت و گذار در موزه های اسپانیا

تفریحات جذاب تور اسپانیا یکی از تفریحات جذاب تور اسپانیا برای افرادی که علاقمند به تاریخ و تمدن هستند، گشت و گذار در موزه های اسپانیا است. یکی از موزه ها پرادو می باشد که از جمله موزه های معروف و شناخته شده در کل جهان است که یکی از آثار بسیار معروف در این موزه مربوط به اثر ولاسکز تابلو ندیمه ها می باشد که در این تابلو شاهزاده مارگاریتا به همراه دو ندیمه و به همراه یک نقاش و قلمویش به تصویر کشیده شده است.

از دیگر موزه های مربوط به اسپانیا، موزه رینا سوفیا بوده که مجموعه ای زیبا از هنر مدرن و آثار نقاشان معروف مانند پیکاسو می باشد. همچنین آثار بسیاری از افراد وجود دارد که شما با تهیه ارران ترین تور اسپانیا می توانید از این مکان ها به خوبی دیدن نمایید و از نزدیک شاهد تمام این آثار زیبا باشید.

موزه تیسن دارای مجموعه های فانتزی بوده که هر ساله نمایشگاه های خاص و ویژه ای در این موزه برگزار می شوند که هر سال موضوع و محتویات آنها تغییر نموده که البته برخی از این نمایشگاه ها به صورت خصوصی می باشند.

موزه سورلا در عمارت سابق هنرمند سورلا قرار دارد که زندگی و آثار هنری او به نمایش گذاشته شده است که در یک باغ زیبا و مکان جذاب بوده و عطر گل های آن در سراسر موزه پیچیده و شما به خوبی می توانید آن را استشمام نمایید.

از دیگر موزه های مربوط به اسپانیا می توان به موزه رمانتیسم اشاره نمود که دارای مبلمان بسیار زیبا و همچنین طراحی و دکوراسیون خاصی بوده که معماری دوران گذشته را به رخ می‌کشد که به نوعی بسیار جذاب و دیدنی است، در نتیجه شما با دیدن هر کدام از این موزه ها می توانید سرگذشت زندگی افراد گذشته را به خوبی ترسیم نمایید که هر کدام از آن ها نشان دهنده تمدن و فرهنگ اسپانیا می باشند، در نتیجه بسیار ارزشمند و دیدنی خواهند بود.

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

رقص و آواز در پلازا دلا مرسه

تفریحات جذاب تور اسپانیا اگر شما قصد سفر به کشور اسپانیا را دارید و می خواهید آشنایی کامل با تفریحات جذاب تور اسپانیا را داشته باشید و اوقات خوبی را در این کشور سپری نمایید، به شما رقص و آواز در پلازا دلا مرسه را معرفی می نماییم که تمام تفریحات در این میدان کاملاً رایگان می باشند که بسیار هیجان انگیز هستند و این مکان به صورت پارتی شبانه می باشد که بدون کارت دعوت بوده و اکثر هنرمندان بارسلون به این میدان آمده و شروع به نواختن گیتار و رقص های محلی اسپانیا می کنند و شما نیز می توانید به آنها ملحق شوید و به آوازخوانی و رقص بپردازید و لحظات بسیار شاد و مفرحی را برای خود به وجود آورید.

در این میدان بازی های سرگرم کننده از جمله تنیس روی میز نیز وجود دارد و شما می‌توانید به این بازی‌ها نیز بپردازید.

این میدان یکی از قدیمی ترین میدان های موجود در اسپانیا بوده که قدمت بالایی دارد که در گذشته از آن برای فروش پارچه ها و کالاهای مختلف استفاده می کردند، ولی امروزه تبدیل به مکانی برای برگزاری کنسرت و رقص های مختلف شده است که بازدید کننده زیادی را به خود اختصاص داده است.

رقص و آواز در پلازا دلا مرسه

تماشای رقص فلامنکو

تفریحات جذاب تور اسپانیا تمام تفریحات موجود در اسپانیا به نوبه خود جذاب و دیدنی هستند، اما یکی از تفریحات جذاب تور اسپانیا تماشای رقص فلامنکو بوده که سبکی از آواز، موسیقی و رقص اسپانیا است که تحت تاثیر سبک ها و فرهنگ های مختلف قرار گرفته و امروزه به این شکل درآمده است که طرفداران بسیار خاصی را به خود اختصاص داده است.

فلامنکو از سه بخش رقص فلامنکو، آواز فلامنکو و گیتار فلامنکو تشکیل شده است که موسیقی آن برگرفته از موسیقی های سنتی اسپانیا بوده و هر کدام از حرکت های دست و پا نشان دهنده فرهنگ تاریخ و تمدن این کشور می باشد که برای بیان کردن هر کدام از آنها، از حرکت های مخصوص استفاده می کنند.

این رقص شباهت زیادی به رقص اعراب داشته و فرهنگ آن ناشی از شورش مردم تحت ستم بوده و این نوع رقص مانند رقص های دیگر، در گذر زمان تغییرات خاصی نموده است، ولی با این حال فلامنکو به هیچ عنوان با گذر زمان کمرنگ نشده و همچنان جایگاه خود را در صنعت موسیقی حفظ نموده است.

تماشای رقص فلامنکو

قدم زدن در پارک ها و باغ ها

تفریحات جذاب تور اسپانیا کشور اسپانیا دارای جاذبه ها و مکان های گردشگری بسیار زیادی است که شما می توانید در هر کدام از آنها ساعت ها به گشت وگذار بپردازید که از جمله آنها قدم زدن در پارک ها و باغ ها می باشد.  این مکان ها دارای سرگرمی های مختلفی برای کودکان نیز هستند، در نتیجه شما می‌توانید کودکان خود را با انواع مختلفی از بازی ها سرگرم نمایید و لحظات خوبی را برای آنها به وجود آورید و همچنین اگر به نوشیدنی خاصی علاقه داشتید، می توانید با استفاده از کافه هایی که در این پارک ها وجود دارد، آنها را سفارش دهید و همچنین رستوران های خاصی نیز در این مکان وجود دارد که می توان انواع مختلفی از غذاها را با توجه به سلیقه شخصی خود سفارش داد.

در پارک ها و باغ ها، پوشش های گیاهی خاصی وجود دارند که به نوبه خود بسیار نادر هستند، همچنین بسیاری از درخت های آن دارای قدمت بالایی هستند که به نوبه خود ارزشمند می باشند.

استراحت در سواحل اسپانیا

تفریحات جذاب تور اسپانیا کشور اسپانیا دارای بهترین سواحل می باشد که هر کدام به نوبه خود بسیار معروف و شناخته شده هستند و شما می توانید ساعت های زیادی در هر کدام از این سواحل به استراحت بپردازید که آرامش خاصی به شما می دهد و شما را دور از دغدغه و مشغله های روزمره قرار خواهد داد.

یکی از بهترین سواحل اسپانیا، ساحل روداس گالیسیا بوده که در غرب این کشور قرار دارد که قطعا وقتی شما به اسپانیا سفر می کنید اولین گزینه انتخابی شما قطعاً همین ساحل است که دارای شن های سفید بسیار زیبا می باشد که از بهترین سواحل اسپانیا به شمار می آید.

ساخل مونسول دارای گدازه و شن های زرد رنگ بوده که در جنوب شرقی اسپانیا قرار دارد و یک مکان بسیار عالی برای دیدن بقایای آتش فشانی بوده که قطعاً دیدنی می باشد.

ساحل سس ایلتس یک ساحل بی نظیر بوده که توسط کوه احاطه شده و همچنین دارای شن های وسیعی می باشد که به نوبه خود شگفت انگیز خواهد بود.

ساحل لوس گیگانتس که در اسپانیا قرار دارد ،دارای صخره های بلند و عمودی بوده که ساحل را به طور کامل احاطه نموده و آن را تبدیل به یکی از دیدنی ترین سواحل نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا