Rate this post
ارزان ترین تور های اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا سفر همیشه بهترین گزینه برای روحیه بخشی به خود و اطرافیان است که اگر بودجه در اختیار داشته باشیم، اسپانیا مقصدی زیبا و به صرفه می باشد. سفر به کشور اروپایی اسپانیا، ویزای توریستی اسپانیا نیاز دارد که همان شینگن خواهد بود.

کشور اسپانیا پر از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی چشم نواز است و معماری‌های شگفت‌انگیز، سواحل نادر و خیره کننده، کارناوال ها و غذا و… مسافران بسیار زیادی را از کل جهان به سوی خود می کشاند.

در این راه هزینه دغدغه بسیاری است از جمله ایرانیان که به خاطر شرایط اقتصادی و ارزش پولی بیشتر درگیر هستند که برای رفع این مشکل ارزان ترین تور های اسپانیا پیشنهاد ما است تا سفری رویایی برای خود رقم بزنید.

برای دریافت تور ارزان چابهار این مقاله را دنبال کنید!

ارزان ترین تور های اسپانیا

تور های لحظه آخری اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا عموما نسبت به دیگر تورها قیمت پایین تری دارد که بیشتر در فصل های زمستان و پاییز برگزار می شود و در ساعات آخر پرواز، به پایین ترین قیمت ممکن می رسد. البته این موضوع همیشه بیانگر کیفیت پایین نیست، بلکه بسته به شرایط فصلی، شرایط مبدا و مقصد و میزان تقاضا و غیره می باشد که خود فرصتی برای سفری شگفت انگیز با کمترین هزینه برای مسافرین و گردشگران باشد.

برای دریافت تور ارزان کیش این مقاله را دنبال کنید!

بهترین هتل های اقتصادی در اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا اقامت داشتن خود موضوعی اساسی است که آشنایی و داشتن اطلاعات راجع به آن بسیار ضروری است.
هتل ایبیس مادرید کاله آلکالا هتلی اقتصادی در فاصله ۶ کیلومتری از مرکز شهر، به دور از هیاهو و شلوغی است که با مترو راحت به مرکز شهر می توانید دسترسی داشته باشید.

هتل بعدی که ارزشمند و با قیمت مناسب در زیر سایه‌ی قدمتش دلربایی می کند، هاستل لاورا است. این مهمان‌خانه در بنایی متعلق به قرن ۱۹ واقع شده است. ایستگاه مترو آنتوان مارتین در ۱۰۰ متری از هتل می باشد.

هتل کابدر در بخش مهم‌ تجاری شهر قرار دارد که باعث محبوبیت بین مسافران شده است و بسیاری از مکان‌های پر زرق و برق شهر در نزدیکی این هتل 3 ستاره واقع می باشد. با استفاده از حمل و نقل عمومی در نزدیکی هتل، می‌توان به راحتی به دیدن جاذبه‌های تاریخی و دیدنی شهر رفت. این هتل تا میدان اصلی مادرید ۵٫۷ کیلومتر فاصله دارد.

هتل هاستل مادرید سول، هتلی بسیار خوب در یک موقعیت عالی است که به راحتی و با طی مسافتی کم می‌توان به میدان اصلی شهر دسترسی داشت. اتاق‌های هاستل، با رنگ قرمز دکوراسیون شده است.

هتل پانسیون آدکو، یک هتل ساده در قلب شهر مادرید است که اتاق‌های این هتل ساختار سنتی دارند و با وسایل چوبی زیبا زینت داده شده‌اند. بعضی اتاق‌ها تراس رو به چشم‌انداز شهر دارند و فاصله ی این هتل تا میدان اصلی مادرید ۰٫۹ کیلومتر می باشد.

از دیگر هتل ها می توان هتل بیسیک رمبلس ، هتل مسون کستلا اتیرام، هتل اویسیس و هتل اطلس را نام برد.

برای دریافت تور ارزان قشم این مقاله را دنبال کنید!

بهترین هتل های اقتصادی در اسپانیا

تفریحات رایگان در اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا به این معنا نیست که نتوانید تفریح کنید، پس در هتل نمانید و شب خود را با برنامه‌ای متفاوت و پر از هیجان پر کنید.

برای تفریح رایگان و هیجان انگیز به میدان پلازا دلا مرسه بروید. این مکان، محل برگزاری پارتی های خیابانی بدون کارت دعوت است. اکثر هنرمندان بارسلون در این میدان گرد هم می آیند و با ساز و گیتار و رقص محلی اسپانیایی، ساعت های شاد و لذت‌بخشی را می سازند و شما هم به آن ها ملحق شوید و آواز بخوانید و شاد باشید.

به پارک دلاستادرا در مرکز شهر بارسلون بروید که علاوه بر فضای سبز بسیار زیبا، از دیدن چشمه مصنوعی، مجموعه مجسمه‌های اطراف پارک لذت ببرید. پارک دلاستادرا دارای امکانات ورزشی متعددی چون مسیرهای پیاده‌ روی، قایق‌سواری و میزهای تنیس است که می‌توان در یک محیط سرسبز تنیس بازی کرد و بعد با قدم زدن در پارک از زیبایی‌ها لذت برد .

اگر به هنر علاقمند هستید می‌توانید در سفر به اسپانیا در دیار مادرید، به تماشای رقص زیبای فلامنکو بنشینید. رقص فلامنکو از هنرهای اصیل اسپانیا است. فلامنکو به خاطر معروف بودن و محبوبیت، از جاذبه‌های اسپانیا محسوب می شود. فلامنکو در کافه‌ها و رستوران‌های بسیاری اجرا می شود.

برای دیدن اجرای رایگان فلامنکو باید از ساعت ۱۲ تا ۳ نیمه شب به رستوران کلان رفته و بیننده اجرای رقص فلامنکو اسپانیایی باشید.
در مادرید از پارک بوئن رتیرو دیدن کنید که از جاذبه‌های اصلی گردشگری شهر مادرید در اسپانیا می باشد. این پارک نادر، ابتدا یک دژ سلطنتی بوده است ولی الان برای عموم مردم و مسافران بازگشایی و ورود به آن نیز رایگان است. این پارک دارای درخت‌ها و گل‌های فراوان است و دریاچه مصنوعی در شمال پارک واقع شده که زیبایی بی همتای آن را چندین برابر نموده است.

در پارک بوئن رتیرو جاذبه‌های تاریخی مثل مجسمه ی پادشاه ، ستون‌های رومی و چندین موزه که متعلق به قرن ۱۹ می باشند هم به زیبایی پارک افزوده است.

اگر در فصل بهار مسافر مادرید هستید پیشنهاد می شود بازدید از باغ رز پارک بوئن رتیرو را از دست ندهید. این باغ ناب، دارای سازه‌های فلزی است که گل‌های رز آن ها را پوشانده و موجب ایجاد مناظر خیال انگیزی شده اند که چشم هر بیننده ای را خیره می سازند.

در خیابان‌های مدرن و شیک مادرید پیاده‌روی کنید. مادرید دارای بخش‌ها و خیابان‌های رنگارنگ و شاد است. ساختمان‌های مدرن، فروشگاه‌های بسیار لوکس ، کافه‌ها و رستوران‌ های رنگارنگ در شهر فرهنگی مادرید بسیار زیبا است. اگر که اهل هنر باشید و بخواهید تابلو های نقاشان معروفی مثل پیکاسو و سالوادور دالی را ببینید، حتما از گالری‌ها و موزه‌ های رایگان شهر مادرید بازدید فرمایید. این دیار در کشور اسپانیا به داشتن گالری‌ های بسیار شهرت جهانی دارد که خیلی از گالری‌ ها ورودی رایگان دارند.

از گالری‌های رایگان می توان، موزه سن ایسیدرو اسپاسیو فونداسیون تلفنیکا ، موزه فنداسیون کاتال ، کتابخانه ملی اسپانیا ، فاندیشن کاتال ،موزه ای بی سی را نام برد .

میدان پلازا مایور از میدان‌های تاریخی شهر مادرید است که قدمت آن به دوران پادشاهی فیلیپ سوم می رسد که در طول سالیان، شاهد وقایع مهم و متعددی بوده است. میدان پلازامایور قبل ها به عنوان بازارچه فروش مواد غذایی استفاده می‌شد، بعد مراسم گاوبازی در آن برگزار می‌شد و بعد از آن هم تا مدت های عدیدی، پادشاهان کشور اسپانیا در همین میدان مراسم تاج‌گذاری برگزار می‌کردند و الان به مکان جذابی برای برگزاری کنسرت‌ها و کارگاه‌ های یوگا تبدیل شده است.

برای دریافت تور ارزان استانبول این مقاله را دنبال کنید!

تفریحات رایگان در اسپانیا

زمان سفر ارزان اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا بهترین زمان برای سفر به اسپانیا در اواخر بهار یا اوایل پاییز است، چون دمای دلپذیر بر اسپانیا حاکم است و شلوغی در آن کمتر است. با این اوصاف این کشور اروپایی و بکر و زیبا، در هر فصلی از سال دیدنی وفرح بخش است.

کشور اسپانیا دارای آب و هوای نسبتا معتدلی است که در اکثر طول سال خنک است. در مناطق جنوبی کشور اسپانیا تابستان ها می‌تواند بسیار گرم هم باشد و این موضوع علت استقبال گردشگران و مسافران جهانی به تفریحگاه‌ های محبوب ساحلی است. اگر تحمل گرمای هوا را ندارید، دمای پایین در شمال کشور اسپانیا، این منطقه را به انتخابی عالی در طول تابستان تبدیل می کند که رضایت را به مسافران هدیه می دهد.

به ندرت پیش می آید که دمای هوا در فصل زمستان‌ در کشور اسپانیا به زیر ۱۰ درجه سانتیگراد برسد اما در مناطق شمالی در زمستان هوای می تواند سرد و مرطوب باشد و البته لازم به ذکر است که شهرهای جنوبی عموما معتدل باقی می‌ مانند.

حمل و نقل عمومی اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا کشور اسپانیا یک‌کشور توریستی و گردشگرپذیر است و برای گسترش هرچه بیشتر صنعت پر رونق توریست پروری، این کشور تسهیلات گسترده ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

رفت و آمد در اسپانیا بسیار سهل و راحت می باشد، بعضی از مسافران در این کشور اروپایی ترجیح می‌دهند ماشینی را کرایه کرده و در سرتاسر اسپانیا رانندگی کنند و این کار آزادی عمل زیادی به گردشگر می‌دهد، اکثر مردم در کشور اسپانیا قطارها و حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس یا مترو را جزو اولویت اول خود قرار می دهند.

کشور اسپانیا مثل خیلی از کشورهای اروپایی دیگر از شبکه های قطار و اتوبوسی خوبی برخوردار است که دسترسی به مقصدهای اصلی مسافران را آسان می‌کند. شبکه ملی قطار اسپانیا رنفه است اما قطار با سرعت بالا به نام آلتا ولوسیدد هم دارد که برای سفرهای طولانی مناسب تر است.

در موضوع سفر برای مسافران محترم، توصیه می شود که برای صرفه‌ جویی در زمان و برخورداری از ارزان ترین تور های اسپانیا ، سفرها را از قبل به صورت آنلاین رزرو فرمایید. گردشگران خارجی که تمایل دارند ماشین کرایه کنند، برای رانندگی در کشور اسپانیا گواهینامه رانندگی بین‌ المللی نیاز دارند و باید دارای سن بالای ۲۱ سال باشند.

قیمت کرایه ی روزانه ماشین در اسپانیا بسته به نوع خودرو در رنج حدودی از ۱۵ یورو تا ۵۰۰ یورو متغیر است. گردشگران متقاضی خودرو برای کرایه ماشین در سفر به کشور اسپانیا باید مراقب باشند که مدارک مربوط به بیمه ی خودرو حتما کامل باشد تا دچار مشکل نشوند.

با در اختیار داشتن کارت اعتباری می توان به‌ صورت آنلاین هم ماشین اجاره نمود.

کنترل هزینه غذا اسپانیا

ارزان ترین تور های اسپانیا هزینه غذا در کشور اسپانیا تا حد بسیار زیادی به سلیقه و میزان توان مالی گردشگر بستگی دارد و خودتان می توانید ارزان ترین تور های اسپانیا را رقم بزنید. در اسپانیا برای میل نمودن یک وعده غذای خوب باید حدودا ۱۴ تا ۱۵ یورو هزینه پرداخت کرد. یک وعده غذای معمولی هم در اسپانیا حدودا ۱۰ تا ۱۱ یورو هزینه دارد. البته اگر از توان مالی خوبی برخوردار باشید و خواستار صرف غذا در مکانی شیک و زیبا و مجلل باشید، خوردن یک وعده غذای با کیفیت در رستورانی شیک و مجلل در اسپانیا حدودا ۳۰ یورو هزینه نیاز دارد. اما لازم است عنوان شود که گردشگران تور ارزن اسپانیا هم می توانند از فست فودهای معروفی چون مک دونالد که قیمت خیلی مناسب تری دارد و در اکثر مناطق شهر نیز شعبه دارد، استفاده نمایند.

در فست فودهای خیابانی که در گوشه گوشه ی اسپانیا حضور دارند، انواع مختلف ساندویچ های بومی اسپانیا و غذاهای محلی این کشور برای عموم سرو می شود که قیمت آن ها حدودا ۵ دلار است و مسافران تور اسپانیا می توانند از خوردن آن ها لذت برده و در هزینه‌های غذای خود صرفه جویی نمایند.

اگر هم بخواهیم هزینه غذا در اسپانیا برای ما مقرون به صرفه تر باشد، بهترین راه این است که با خریداری مواد اولیه غذاها خود در محل اقامت آشپزی نماییم.

قیمت برخی از این مواد غذایی به شرح زیر است:
برنج۰/۹۵ یورو، ۶ عدد تخم مرغ ۰/۸۲ یورو، ۱ کیلوگرم گوشت قرمز در حدود ۱۱ یورو، یک قرص نان ۰/۹۵ یورو، ۱ لیتر شیر ۰/۸۰ یورو، مرغ حدود ۷یورو، ۱ کیلوگرم پیاز ۱ یورو و بطری آب ۰/۵۷ یورو، ۱ کیلو گوجه ۱/۵ یورو و ۱کیلو سیب زمینی حدودا ۱ یورو است که می تواند از بیرون کم هزینه تر باشد.

یوریل کارت بخرید

ارزان ترین تور های اسپانیا در بین پاسپورت ها و گذرنامه های مختلف نام یوریل کارت هم به چشم می خورد و باید بدانیم یوریل کارت چیست. یوریل کارت گذرنامه ای جهانی است که در ۲۸ کشور امکان تهیه وجود دارد و لازم نیست برای هر کشوری جداگانه پاسپورت تهیه نمود.

اگر که مسافرین قصد اقامت کوتاهی در اروپا مدنظرشان است، این گذرنامه بهترین انتخاب برای آنهاست و هزینه ی تهیه ی آن در حدود ۳۷۴ دلار می باشد و از مکان و جاذبه های گوناگونی هم میتوان بازدید نمود .

قیمت های گذرنامه متفاوت است که گذرنامه های ارزان تر را برای سفر به کشورهایی که در همسایگی یکدیگر هستند می توان تهیه کرد که حدود ۱۶۲ دلار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا