Rate this post

ایتالیا وجاذبه های آن

ایتالیا و جاذبه های آن: میلان دومین شهر پرجمعیت ایتالیا و مرکز ناحیه لومباردی درشمال ایتالیا ودر نزدیکی کوههای آلپ  ،  با 1.5 میلیون نفر جمعیت ،  مرکز مد و فشن در ایتالیا و یکی از پایتخت‌ های مد در جهان شهری که خانه طراحان مطرح دنیا از جمله ورساچه ، آرمانی یا پرادا است  و همچنین تمام دنیای مد ، دو بار در سال برای نشان دادن لباس‌های فصلی در میلان فستیوال دارند و مراکز خرید متعددی دارد که اجناس آن هر گردشگری را به سوی خود می خواند. همچنین میلان قطب بانکداری و خدمات مالی ایتالیا می‌باشد و بورس ایتالیا در آن قرار دارد.  شهری که در جنگ جهانی دوم بخاطر بمباران های سهمگین تقریبا نابود شد اما پس از آن بازسازی هایی روی این شهر صورت گرفت و امروزه به یکی از ثروتمندترین شهرهای اروپا تبدیل شد .

جایی  که «آگوستین مقدس» غسل تعمید داده شده است و هنرمندانی مانند میکل‌آنژ و داوینچی، وردی موسیقی دان، خواننده معروف انریکو کاروسو و طراح بنام، جورجیو آرمانی همه و همه در این شهر به زندگی و کار مشغول بوده‌اند. توسکانینی اجراهای متنوعی در «لا اسکالا» داشته و ناپلئون در «دوئومو» تاج خود را بر سر گذاشته است و موسولینی حزب فاشیست را در این شهر تأسیس کرد .

 اسپرسو اختراع میلانی ها بوده است و اولین ماشین اسپرسو جهان در میلان سال 1906 رونمایی شد بنابراین اگر می خواهید بهترین قهوه در جهان را به صورت کاملا خالص و ناب تجربه کنید به زادگاه آن سر بزنید .   

Duomo di Milano

Duomo di Milano در ایتالیا و جاذبه های آن محسوب شده و همچنین یکی از بزرگترین و مشهورترین کلیساهای جامع جهان ، محل اصلی عبادت كاتولیك شهر که در مركز میلان واقع شده است و خیابانهای این شهر از كلیسای جامع و میدانی كه در آن قرار دارد عبور می كند. در تمام ساختمان 3159 مجسمه وجود دارد که 2245 عدد در قسمت خارجی آن است .بالا رفتن از پشت بام و امکان دیدن دقیق تر بسیاری از این مجسمه ها  برای گردشگران بسیار لذتبخش است.

ساخت کلیسای جامع در سال 1386 با کمک اولین دوک میلان ، Gian Galeazzo Visconti آغاز شد .   دوک  ارزشمندترین عناصر را استفاده کرد تا این بنا بزرگترین مکان در جهان باشد. در سال 1418 کلیسای جامع تقدیر شد ، اما ساخت و ساز هنوز در جریان بود ، مراحل ساخت تا 1813 ادامه یافت. تا سال 1965 تزئینات هنوز به کلیسا اضافه می شدند. از آنجایی که  مدت زمان زیادی برای ساخت کلیسای جامع طول کشید ، تحت تأثیر تعدادی از سبک های معماری قرار گرفت ، اما به طور کلی تصور عمومی از طراحی گوتیک پیچیده است. این کلیسای جامع 157 متر طول دارد و می تواند40000 نفر را در خود جای دهد. نمای بیرونی با 135 تیرچه و قلعه ای دارای مجسمه در صدر قرار دارد در حالی که اسپیر مرکزی 109 متر از زمین فاصله دارد.. مادونینا مشهورترین مجسمه های کلیسای جامع است ، یک شکل مسی که در چرخش مرکزی کلیساها قرار دارد. قسمت بیرونی آن با سنگ مرمر پوشیده شده است و قسمت داخلی دارای پنج شبستان است که هر یک به ورودی در نما منتهی می شود. پنج درب ورودی دارای تابلوهایی است که صحنه هایی از زندگی مقدسین ، تاریخ میلان و تاریخ ساخت کلیسای جامع را به تصویر می کشد. بازدید کنندگان می توانند از حفاری های غسل پیکر مسیحی قرن چهارم دیدن کنند ، دخمه ای که مقبره کاردینال بورومئو در آن قرار دارد و همچنین خزانه داری کلیسای جامع که تعدادی گنجینه قرون وسطایی را در خود جای داده است. سقف چهار ضلعی طاقدار توسط 52 ستون ساخته شده از خوشه ستون ها پشتیبانی می شود و کف دارای الگوی روشن از سنگ مرمر با رنگ های مختلف است. کلیسای جامع چندین قطعه از آثار هنری با ارزش را در خود جای داده است. مشهورترین میدان میلان محل دونفره ، کلیسای جامع این شهر است و قلب شهر است. مربع مستطیل 17000 متر مربع مساحت دارد و توسط چندین ساختمان مهم احاطه شده است. این منطقه از زمان روم و سپس در سال 1859 کانون اصلی شهر بوده است ، هنگامی که کلیسای جامع در حال اتمام بود مسابقه ای برای بهترین طراحی برای یک میدان جلوی کلیسای جامع برگزار شد و طرح جوزپه منگونی انتخاب شد و ساختمانهای بزرگ اطراف میدان قرار داشت . در مرکز این میدان بنای یادبود اولین پادشاه متحد ایتالیا ، ویکتور Emmanuele دوم ساخته شده توسط Ercole Rosa است. بنای یادبود سوارکاری در سال 1896 نصب شده است و بر روی پایه سنگ مرمر با شیرهای دو طرف قرار دارد.

Galleria Vittorio emanuele II

مرکزخرید زیبای میلان ایتالیا و جاذبه های آن است که داخل ساختمانهایی قراردارد که با دو طاق یک شکل متقاطع را تشکیل میدهند   جوزپه منگونی این ساختمان را در سال 1877 طراحی كرد که هدف از ساخت و ساز یک موفقیت فوری بود و نام مستعار “سالن میلان” را به عنوان یک مکان تجمع محبوب بدست آورد. مرکز خرید این ساختمان تاریخی همچنین دارای برخی از معروف ترین و قدیمی ترین کافه ها و رستوران های این شهر مانند (1867 Biffi Caffe (، ساوینی ، کامپارینو است. فروشگاه های گالریا دارای پنجره های بزرگ شیشه ای  بوده و به طور عمده کالاهای لوکس ، جواهرات ، کتاب و هنر را می فروشند. فروشگاه ها و مارک های منحصر به فردی مانند لوئیس ویتون ، ویتوریو امانوئل ، امبرتو بوکسیون ، دیوید کامپاری ، گوچی و پرادا .

خریداران می توانند درمسیر طاق بزرگ  پیازا دل دوومو که شبیه به یک قوس پیروزمند و  بلند با طول 196 متر یا  کوتاه تر 105.5 متر است ، قدم بزنند. طاق ها توسط ساختمانهای بلند چهار طبقه با نمایهای شبیه به یک کاخ بزرگ جناح شده اند. طاق ها دارای شیشه ای خمیده بالا و سقف آهنی و کف کاشی کاری شده با معرق مرمر است. در نقطه‌ای که دو کمان با سقف ملاقات کنند ، یک گنبد شیشه ای به عرض 36 متر 47 متر بالاتر از یک محور ضیافت مرکزی هشت ضلعی قرار دارد. گالریا در دکوراسیون ، موزاییک و نقاشی دیواری دارای نمادهای میهنی است. در این نما تندیس های بزرگترین دانشمندان و هنرمندان ایتالیا قرار دارند. مغازه ها مسیرهای پیاده روی که از طاق ها عبور می کنند ، خط می کنند. همچنین چندین خرده فروش مشهور در این بازار عبارتند از: فروشگاه نقره ای Bernasconi ، کتابفروشی هنر Libreria Bocca که مربوط به دهه 1800 و Feltrinelli ، یکی از بزرگترین فروشگاه های ایتالیا است.

Parco sempione

این پارک 116 هکتار را پشت سر Castello Sforzesco  پوشش داده است و محل زندگی تعدادی از بناها و آثار هنری است. این پارک در سال 1893 افتتاح شد و توسط امیلیو آلماگنا طراحی شده است. پارک محوطه ای کاملاً شفاف با مسیرهایی است که دارای فضای سبز و درختان بلند زیادی است. حوضچه ای وجود دارد که یک پل مجلل از آن عبور می کند. همچنین در طراحی پارک  Arco della Pace  ( طاق صلح) و Arena Civica که هر دو به عنوان بخشی از برنامه های ناپلئون ساخته شده بودند ، گنجانیده شده اند.

 این عرصه در سال 1806 توسط لوئیجی کانونیکا طراحی شد و ناپلئون در مراسم تحلیف بود. این مکان بزرگ از آن زمان مورد استفاده مداوم قرار گرفته است و حتی امروز نیز برای برنامه های ویژه مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از ساختارهای موجود در پارک Acquario Civico است که در ابتدا توسط Sebastiano Locati طراحی و برای نمایشگاه جهانی میلان در سال 1906 ساخته شد. این ساختمان آکواریوم دارای نمای کاشی رنگی مجزا است.  برج . Torre Branca برج 108 متری است که در سال 1933 در منطقه غربی زمین های پارک ساخته شده است. بازدید کنندگان می توانند برای گرفتن منظره از پارک و قلعه Sforzesco در نزدیکی سکو ، از آسانسور به سکوی مشاهده بروند. این پارک همچنین دارای چندین موزه از جمله Palazzo d’Arte Triennale یک موزه معتبر طراحی است.

بازدید کنندگان می توانند  روی استخر پارک قایق رانی کرده ودر چمنزارها  بنشینند،  از کافه های فضای باز لذت ببرید.  همچنین زمین های بازی و امکانات تفریحی برای بچه ها موجود است .  در پارک آثار هنری عمومی از جمله مجسمه های آرمان ، جورجیو دو چیریکو ، فرانچسکو بارزگی و آنتونیو پارادیسو وجود دارد.

قلعه اسفورزیسکو – قلعه اسفورزا

قلعه Sfarzo یک قلعه تاریخی است که دارای چندین موزه میلانایتالیا و جاذبه های آن  یوده که  از جمله Pinacoteca del Castello Sforzesco است.  قلعه اصلی در این محوطه در سال 1368 ساخته شده است و در آن مقطع دارای چهار دیواربا 80 متر طول با برجهای مربع در گوشه و کنار است. بعداً این قلعه گسترش یافت و به اقامتگاه کاخ تبدیل شد. با اعلام جمهوری آمبروسیا در سال 1447 این کاخ نابود شد زیرا مردم میلان آن را نماینده رژیم ویسکانتی می دیدند. یکی از رهبران جمهوری جدید فرانچسکو اسفورزا بود که خود را دوک میلان کرد و با افزودن یک برج مرکزی 70 متری به نام توره دل فیلاره ، این قلعه را بازسازی کرد.

وراث  Sforza از ابتدای سال 1450 در ساختار افزوده و تغییراتی ایجاد كردند . در دوره رنسانس لودوویكو   Sforza  از استعدادهای لئوناردو داوینچی و دوناتو برامانته برای تقویت فضای داخلی استفاده كرد. در چند قرن بعد میلان خود را توسط بیگانگان اداره کرد و از قلعه برای اهداف نظامی استفاده می شد. در زمان اسپانیا قلعه به یکی از بزرگترین ارگ های اروپا تبدیل شد ، یک قلعه به شکل ستاره با 12 زیرزمین ساخته شد و دیوارهای بیرونی مستحکم شده و به طول 3 کیلومتر رسید. در سال 1861 ایتالیا متحد شد و سرنوشت این ساختمان در تعادل قرار گرفت. خوشبختانه این قلعه نجات یافت وچون بسیاری از ویژگی های اصلی آن بازسازی شده بود ، تبدیل به یک ساختمان عمرانی شد. بازسازی قلعه زیر نظر لوکا بلترامی معمار انجام شد.
این مجموعه دارای یک طرح چهار ضلعی با سه حیاط داخلی و چندین برج چشمگیر است. در هر گوشه این مجموعه چهار برج وجود دارد ، 2 برج گرد در یک نما وجود دارد ، Torre di Santi Spirito و Torre del Carmine  و  دو برج مربع در نمای مقابل که روبروی شهر قرار دارد ، Torre Castellana و Torre   Falconiera   از طریق Torre del Filarete وارد این مجتمع می شود که به یک حیاط بزرگ داخلی یعنی پیازا دی آرمی منتهی می شود . نقاشی های سقفی لئوناردو داوینچی را در قلعه Sala Delle Asse مشاهده  می کنید.

دریاچه کومو ایتالیا

پس از طی مسیری زیبا و دیدنی در شمال میلان میتوانید بهترین لحظات سفر خود را درکافه های کنار دریاچه کومو که بیش از 100 سال است توریست ها به خاطر ترکیبی از هوای تازه، آب گوارا و کوهها و آب و هوای خوب از آن دیدن می کنند. تجربه کنید که یکی از خاص ترین مکان های ایتالیا و جاذبه های آن محسوب میشود

 دریاچه کومو به شکل یک Y    برعکس با دو انشعاب است که مسیرشان از کومو در جنوب غرب  و لسو در جنوب شرق شروع و در نیمه راه به هم می پیوندند و به مسیر خود به سمت کولیکو در شمال ادامه می دهد. دریاجه کومو به خاطر وجود ویلاهای جذاب و خیره کننده مشهور است که از زمان رومن ها تا به امروز در جزیره ساخته شده اند. جزیره باغ های تحسین برانگیزی هم دارد که از آب و هوای معتدل جزیره به خوبی استفاده می کنند.

عاشق سفر به اروپا هستید؟ مقاله تور فرانسه را از دست ندهید

Santa Maria dei Miracoli

این کلیسای کوچک رنسانس که پرتره ای از مدونا را در خود جای داده است در محله Cannaregio   در یک میدان عمومی ایتالیا و جاذبه های آن است که بسیار زیبا با طراحـی پیترو لومباردو  در سال 1481-1489 ساخته شد  و اخیراً تحت بازسـازی گسترده ای قرار گرفت.
تصور می شود که نقاشی مریم مقدس مسئولیت تعدادی معجزه را بر عهده داشته است  وگفته می شود که  در دهه 1470  شخصی را به زندگی بازگردانده و زائران شروع به ادای احترام به این نقاشی کردند تا اینکه تصمیم به ساخت کلیسا برای مدونا گرفتند . مادونا یا من میراکلی (معجزه آسا) در بالای محراب Chiesa Santa Maria dei Miracoli    قرار گرفته است.

نمای کلیسا با همان مرمرهای پلی کروم به کار رفته در سنگ مرمر سنت مارک پوشیده شده است .  ستونهای کاذب وجود دارد و یک پدال نیمه دایره ای که دارای یک پنجره دایره ای در وسط است. در داخل کلیسا سنگ مرمر سفید ، خاکستری و صورتی تمام دیوارها را تزئین می کند و در بالای پله های مرمر منجر به یک محراب بلند شده و دو منبر در انتهای شبستان قرار دارد . این منبرها مجسمه های Tullio Lombardo ،  Alessandro Vittoria   و  Nicolo di Pietro  را به نمایش می گذارند. ژیرالامو پنناکی نقاشی های دیواری را روی پنجاه بخش سقف ایجاد کرده است. این کلیسا دارای نام مستعار “کلیسای مرمر” است.

Ponte di Rialto

پل ریالتو  زیبـاترین ، مشـهورترین و قدیمی ترین   4 پلی است که از کانال بزرگ ونیز عبور می کند . این پـل همیشه یک گذرگاه مهم بوده است زیرا با وجود  بازار ریالتو  درنزدیکی  آن معـامله گران باید میتوانستند به راحتی از آب عبور کنند . قبل از پل ریالتو فقط پل های چوبی وجود داشت که در حال ریزش بودند ، تا اینکه تصمیم گرفتند پلی کاملاً محکم و دائمی از سنگ ساخته شود . این پل درسال 1591 با طرح آنتونی داپونته ساخته شد و 3 سال طول كشید تا ولسوالی های سن پولو و سان ماركو را بهم متصل كند .
این پل دارای پله از هر دو سواحل است که در وسط در یک رواق مرکزی قرار گرفته اند. قسمت زیرین پل دارای یک قوس بزرگ است که از کنار آب عبور می کند. این پل دارای یک رواق پوشیده است با مغازه هایی در دو طرف آن و سه گذرگاه از کنار این پل در حال حرکت است. پیاده رو مرکزی وسیع ترین است در حالی که دو قسمت بیرونی از طریق دهانه های قوسی و بالای یک نرده زیبا روی آب نگاه می کنند. این پل قوسی در بالاترین نقطه 7.5 متر و از 48 متر فاصله دارد. این پل توسط 12000 پیاده روی چوبی که در اعماق کانال ریشه دارند پشتیبانی می شود. این پل باید بلند باشد تا کشتی هایی که از سراسر جهان کالاهایی را به داخل شهر وارد می کردند ، عبور کنند. امروز یکی از برترین جاذبه های گردشگری ونیز و نمادی از این شهر است.

پیشنهاد می کنیم مقاله تور ارزان اندونزی را نیز از دست ندهید

Basilica San Marco

این میدان از مکانهای زیبای ایتالیا و جاذبه های آن   قرن ها مرکز کانونی شهر بوده است. مربعهای دیگر “campi” نامیده می شوند. این میدان دارای ساختمان هایی از سه طرف است و ضلع چهارم آن باز است. این میدان برای محلی ها و بازدیدکنندگان محل تجمع است و یک منطقه عابر پیاده است. این میدان برای کبوترهای زیادی نیز شناخته شده است ، اما اکنون تغذیه آنها غیرقانونی است.  خیابان اصلی ونیز ، مرکشیا ، از طریق قوس در Clocktower سنت مارک به میدان منتهی می شود و در انتهای این میدان گراند کانال و منطقه اتصال به گوندولا ونیزی است.

اردوگاه ایستاده بالیکا (برج ناقوس)؛  Procuratie Nouvo  (طراحی شده توسط ژاکوپو سانسووینو) که هم اکنون موزه دارد. یک بالکن کوچک درکنار Campanile  توسط Sansovino  ساخته شده است کتابخانه سنت مارک و میدان Clocktower .   Piazzetta di San Marco   کاخ و ساختمان کتابخانه را از هم جدا می کند و در اینجا دو ستون ایستاده ، روبروی کانال ، بزرگداشت مدافعان این شهر – سنت مارک و سنت تئودورو آماسه. یکی از مجسمه های ستون از Winged Lion of Venice است.
این صحن در ابتدا حیاط جلوی یك نمازخانه كوچك (باسیلك امروزه) بود و ریو باتاریو  بین میدان و كاخ دوج   قرار داشت. در سال 1174 کانال پر شد و میدان تقریباً 100 سال بعد در سال 1267 با الگوی زیبایی از هرج و مرج بازسازی شد. آندره تیرالی با استفاده از سنگ طبیعی ایستریا در سال 1735 با الگوی پیچیده تری از سنگ فرش مربع روبرو شد .   بازار مناسب این میدان با سه پرچم بلند با پایه های برنزی تزیین شده توسط الساندرو لئوپاردی (1505) آراسته شده است ، پرچم ایتالیا از بالای این مربع زیبا و دائما شلوغ  بر افراشته است .

Basilica di San Marco

سنت مارک  ، مشهورترین کلیسای ایتالیا و جاذبه های آن است و به دلیل اثر هنری و تاریخی مشهور است. این کلیسا مشرف به خیابان سنت مارک در لبه کانال بزرگ بوده  و به کاخ Doge’s پیوسته است. در قرن نهم ، بازرگانان یادگارهای سنت مارك را از مصر قاچاق می كردند و آنها را به ونیز می آوردند. این صحنه در قدیمی ترین موزائیک شناخته شده جهان واقع در بالای دربهای جلوی کلیسای جامع (70- 1260) به تصویر کشیده شده است.

این بنا اما تقریباً 150 سال بعد آتش گرفت. بنایی که امروزه می بینیم باقیمانده ساختاریست که توسط Doge Domenico Contarini و کلیسای جامع در سال 1071 ساخته شده است. تزئینات این بنا همچنان در طول سالها تزئین شده است ، به ویژه در دهه 1300 که قطعات تجارتی با ارزش از معماری باستانی توسط بازرگانانی که به شرق سفر می کردند به شهر آورده می شدند. بسیاری از اضافات قدیمی تر از خود ساختمان بودند. هنگامی که کاخ دوژ مجاور نوسازی شد ، کلیسای جامع نیز با معماری روز گوتیک مانند گنبدهای مرتفع و یک نمای جدید معرفی شد. ونیز از این ساختمان به عنوان نمازخانه شخصی خود استفاده می كرد تا اینكه در سال 1807 به كلیسای جامع ونیز تبدیل شد.
این بنا دارای یک طرح صلیب یونانی ، یک گنبد بزرگ مرکزی و چهارگنبد بروی هریک از بازوهای صلیب است. در داخل کلیسا می توانید از چندین دوره هنر پیدا کنید . نارتکس (لابی ورودی) دارای یک طبقه معرق مرمر از قرن یازدهم و دوازدهم و موزائیک های سقفی تزئین شده است. موزائیک های طلاکاری شده قرن دوازده قسمت اعظم سقفهای داخلی (در حدود 8000 متر مربع) را در طاقها و حجره ها پوشش می دهد . در کف موزائیکهای بیشتر و همچنین الگوهای مرمر هندسی قرار دارد. بالای محراب واقع در Pala d’Oro ، تابلو طلایی حک شده با سنگهای قیمتی است. در غرفه های گروه کر نقش برجسته و مجسمه های برنز توسط سانسووینو وجود دارد. در گنجینه کلیسای جامع می توانید غنایم صلیبی را که از قسطنطنیه و سراسر قاره آورده شده است مشاهده کنید. در قسمت بیرونی دو ستون ایستاده سوری با حکاکی های پیچیده بیزانس وجود دارد که مربوط به قرن پنجم یا ششم است.

Palazzo Ducale

کاخ Doges یکی دیگر ازمکان های ایتالیا و جاذبه های آن یک اثر معماری مهم و شاید مهمترین سایت ونیز است . این بنا ابتدا در قرن چهاردهم و پانزدهم بنا شده و سایر عناصر در طی این سالها به آن اضافه شده اند. سه ناحیه اصلی سازه وجود دارد که قدیمی ترین آن نزدیک به حوضه سنت مارک (1340) است ، بلوک روبـروی میدان سنت مارک شکل فعلی خود را در سال 1424 گرفته و بخشی که روبروی کانال بزرگ است بین سالهای 1483 تا 1565 ساخته شده است که در سال 1996 این کاخ به موزه عمومی تبدیل شد.

در اوایل قرن هفتم ، امور محلی ونیز توسط یک دوک اداره می شد و با وجود تحت سلطه امپراتور بیزانس ، این شهر نسبتاً خودمختار بود. از قرن دهم تا یازدهم ، تمام همراهانش ، دفاتر عمومی ، دادگاهها ، آپارتمانهای مسکونی ، اصطبل ، زندان ، زره پوش و سایر امکانات عمرانی به محل فعلی کاخ منتقل شدند. “قلعه قدیمی” امن تلقی می شد ، گروهی از ساختمانها با دیوارهای قوی با برجهای ضخیم گوشه ای احاطه شده بودند. در دوره دژ ژیانی (1172-1178) علاوه بر آتش سوزی ویرانگر ، ساختار دیگری نیز به وجود آمد. در قرن چهاردهم  به دلیل افزایش تعداد شرکت کنندگان در امور دولتی ، کاخ Doge  مجدداً گسترش یافت  .  Franesco Foscari   تحولات دیگری را در قرن پانزدهم ایجاد کرد و آتش سوزی های متعدد باعث بازسازی و ساخت بیشتر شد. در قرن هفدهم زندان از كاخ جدا شد و توسط آنتونیو مستمر در طول پل نشانه ها ساخته شد. بنابراین زندانیان در دادگاههای کاخ محکوم می شوند و سپس از طریق پل به زندان (یا محل اعدام آنها) قدم می زدند ، در راه آنها آه و فریاد میکشیدند! پس از سقوط جمهوری ونیز در سال 1797 ، این شهر توسط فرانسوی ها ، اتریشی ها اشغال شد و سرانجام در سال 1866 به ایتالیا متحد پیوست.

بازدید کنندگان از طریق Porta del Frumento ، وارد Palazzo Ducale  می شوند. نمای رو به روی تالاب قدیمی ترین قسمت کاخ است که در گوشه و کنار مجسمه هایی از فیلیپو کالنداری ، آنتونیو برنجو و ماتئو روورتی وجود دارد.   یک ورودی تشریفاتی ، توسط Giovanni و Bartolomeo Bon تزئین شده است. در بالای ورودی یک نیم تنه از سنت مارک و مجسمه نمادین عدالت قرار دارد. در طبقه پایین ، که در آن آشپزخانه ها وجود داشته است ، اکنون Museo dell’Opera است. حیاط خانه مجسمه های عظیم سانسووینو ، نپتون و مریخ است که از پله های غول ها محافظت می کنند. از حیاط طبقه همکف شما به طبقه اول خیابان و آپارتمان Doge می روید. در آپارتمان های Doge تعدادی اتاق نفیس وجود دارد که هر یک زیباتر از اتاق های بعدی است. نقاشی های دیواری توسط جوزپه سالواتی و تیتیان ، سقف های چوبی حک شده وجود دارد. برج های مرمر توسط آنتونیو و تولیو لومباردو؛ نقشه های باستانی؛ نقاشی های آندره ویسنتینو؛ نقاشی ویتورور کارپاکسیو Andante Lion و آثار هنری خیره کننده متعدد. این کاخ دارای مجموعه ای از گذرگاه های پنهان است که اتاق های مختلف مانند راه پله را پشت درب کوچک در تالار سپر که به اتاق فیلسوف منتهی می شود ، متصل می کند.
برخی از مواردی که نباید در بازدید کاخ Doge فراموش کنید ، مجسمه های بازی توسط Filippo Calendario   هستند. قوس Foscari؛ زندانها؛ نقاشی های Tintoretto ، Veronese و Bella؛ Sala del Collegio که در آن می توانید تاج و تخت دوگ را ببینید. نقاشی های دیواری سقفی Tintoretto در نقاشی های Sala del Senato و Tiepolo از هدایای نپتون .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا