Rate this post
مراکز خرید استانبول

مراکز خرید استانبول : شما وقتی به یک کشور مسافرت می کنید قطعاً این کشور دارای مراکز خرید خاصی می باشد که شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی خرید کنید که این مراکز خرید قطعاً تمام محصولات را دارا می باشند، به همین منظور خرید را برای شما بسیار آسان تر می نمایند. مراکز خرید استانبول نیز بسیار زیاد می باشند که این مراکز محصولات بسیار شیک را به فروش می رسانند که دارای جنس های بسیار خوب و با کیفیت می باشند و تنوع در این مراکز به قدری بالا می باشد که هر شخص با هر سلیقه ای به راحتی می تواند محصول مورد نظر خود را تهیه کند، در نتیجه راه انتخاب را برای خریداران بسیار آسان تر نموده است.

هر شخصی که به استانبول سفر می کند قطعاً به مرکز خریدهای آن مراجعه می کند که معمولاً خانم ها از این مرکز ها استقبال بی نظیر را می کنند و به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب جذب مشتری می نمایند و همچنین خدمات خوبی را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند که از جمله آنها تخفیف در قیمت می باشد که این امر نشان دهنده اهمیت دادن بسیار زیاد به مشتریان است.

مراکز خرید موجود در هر کشور مرکز عطف آن به شمار می آیند و این مراکز خرید در زمینه کاری خود بسیار سود می‌کنند و هر چقدر مسافران بیشتری به این کشور سفر کنند قطعاً سوددهی آنها نیز بیشتر خواهد شد.

راهنمای خرید در استانبول

بهترین مراکز خرید استانبول

در طول سال گردشگران بسیار زیادی به استانبول سفر می کنند که  یکی از معروف ترین شهر ها از نظر تولید پوشاک به شمار می‌آید، به همین منظور بهترین مراکز خرید استانبول پذیرای مسافران بسیار زیادی می باشد که از سراسر نقاط کشور به آنجا سفر نموده اند. به خاطر همین ما در اینجا به چند نوع از بهترین مراکز خرید آن می پردازیم تا شما بتوانید خرید خوب و مناسبی داشته باشید.

یکی از این مراکز خرید، پالادیوم می باشد که در بخش آسیایی این شهر قرار دارد و یکی از زیباترین و مجلل ترین مرکز خرید ها به شمار می آید و دارای معماری بسیار زیبا و چشمگیر می‌باشد، به گونه‌ای که دورتادور آن توسط شیشه ها ساخته شده است که توانسته است توجه بیشتر گردشگران را به خود جلب کند که به خرید و فروش برندهای مختلف می پردازند که هم دارای پوشاک و هم وسایل ورزشی با مارک های شناخته شده می باشند.

مرکز خرید زورلو سنتر یکی دیگر از پاساژ های بسیار زیبا و در عین حال گران قیمت می باشد که به پاساژ های تجاری نیز معروف هستند و این مراکز خرید علاوه بر اینکه به فروش اجناس می‌پردازند، امکانات رفاهی خوبی را نیز برای مشتریان فراهم نموده اند که دارای رستوران، کافی شاپ و مکان تفریحی برای کودکان می باشند که شما در این مکان ها می توانید به خوبی استراحت کنید و بعد از خرید با نوشیدن یک قهوه خستگی خود را رفع نمایید.

راهنمای خرید در استانبول

وقتی به استانبول سفر می‌کنید حتماً باید برای خرید در استانبول به مکان های خاصی مراجعه کنید و بتوانید بر حسب توان مالی خود محصول مورد نظر را خریداری نمایید، به گونه ای که اگر شما قصد خرید ارزان را دارید می‌توانید به اوت لت که یک مراکز خرید استانبول بسیار ارزان می باشد مراجعه کنید. در این مرکز خرید تخفیفات بسیار ویژه‌ای بر روی برند های مختلف گذاشته شده است و شما می توانید بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید.

علت تخفیف بر روی این اجناس از مد افتادن و یا ماندن محصولات تک سایز می باشد، در غیر این صورت کیفیت این محصولات با دیگر مراکز خرید به هیچ وجه تفاوت ندارد. به همین منظور بیشتر از گردشگران برای خرید به آنجا مراجعه می نمایند.

شهر استانبول به دلیل داشتن مغازه ها و بوتیک های بسیار زیاد نام و آوازه خاص را به خود اختصاص داده است. اگر شما قصد انجام یک معامله بسیار خوب را در این کشور دارید ما در اینجا به شما گرند بازار را معرفی می کنیم که یک بازار بسیار معروف و مشهور می باشد.

خیابان استقلال نیز در این کشور وجود دارد که بسیار طویل می باشد و انواع مغازه و رستوران در آن وجود دارد و شما به راحتی می توانید در این خیابان ها قدم بزنید و هر چقدر که می‌خواهید محصول را با برندهای بسیار مناسب خریداری کنید و زمان خوبی را در آنجا سپری نمایید.

مرکز خرید آکمرکز

 آکمرکز یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید استانبول به شمار می آید و یکی از بهترین مراکز خرید در دنیا شناخته شده می باشد که توانسته است جایزه بسیار خوبی را در زمینه طراحی و دیگر محصولات به خود اختصاص دهد. تنوع مغازه و محصولات عرضه شده در این مرکز توانسته است رضایت بیشتر مسافران خارجی و داخلی را به خود جلب کند که دارای بیشترین برندهای معروف می باشد و این مرکز خرید انواع مختلفی از پوشاک ها مانند زنانه، مردانه و بچه گانه را نیز به فروش می‌رساند، در نتیجه شما می توانید محصول مورد نظر خود را با توجه به جنسیت و سن و سال خریداری کنید و زمان کمتری را صرف خرید خود خواهید نمود.

علاوه بر آن این مرکز دارای انواع کیف و کفش نیز می باشد که هر کدام دارای جنس ها و طرح های گوناگونی هستند و این مرکز خرید به دلیل تنوع در انواع پوشاک بسیار شناخته شده می باشد. وسعت این مرکز خرید بسیار بزرگ می باشد که همین امر باعث شده است که فروشندگان بسیار زیادی در این مرکز خرید مشغول به کار و فعالیت شوند و با استفاده از آن شروع به کسب درآمد و امرار معاش کنند.

مرکز خرید مال آف استانبول

 مال آف  یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین مراکز خرید استانبول به شمار می آید که در منطقه بشیکتاش قرار دارد. ساخت این پاساژ مدرن به سال‌های پیش برمی‌گردد، در نتیجه قدمت بسیار بالایی دارد که اولین روز شروع کاری خود را با معروف ترین برند ها آغاز نموده است که در طبقه اول این مرکز خرید پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی و خیلی از وسایل بانوان را به فروش می رسانند و طبقه دوم آن نیز به پوشاک مربوط به آقایان اختصاص یافته است و شما بعد از این که خرید خود را به پایان رساندید می توانید به طبقه سوم برای استراحت مراجعه کنید که در این طبقه کافی شاپ و غذاخوری وجود دارد که در آن جا می توانید غذاهای معروف این کشور که دارای مزه های بسیار خوشمزه می باشند را نوش جان فرمایید.

از دیگر امکانات این مرکز خرید می‌توان به بزرگترین شهربازی آن اشاره کرد که یکی از معروف ترین شهربازی های ترکیه به شمار می آید و همچنین از دیگر خدمات این مرکز خرید داشتن سینما، بولینگ مرکزی برای اسکیت و خیلی از موارد دیگر می باشد، در نتیجه این مرکز خرید دارای وسعت بالایی می باشد که شما برای بازدید از تک‌تک مکان آن قطعاً باید وقت بسیار زیادی را صرف نمایید.

بازدید از این مرکز خرید می تواند خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد که غذاهای آن برای شما غیر قابل فراموش شدن می باشند، به همین منظور به شما توصیه می‌کنیم که حتماً به این مرکز خرید حتی برای دیدن نیز مراجعه نمایید که مطمئناً بعد از آن به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد و دست پر از این مرکز خرید بیرون خواهید آمد.

اگر مایل به سفر به استانبول هستید پیشنهاد می کنیم مقاله تور استانبول را از دست ندهید.

مرکز خرید وادی استانبول

مرکز خرید وادی استانبول

وادی  یکی از جدید ترین و بزرگترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌آید که در شمال شهر دایر می باشد. این مرکز خرید در همسایگی جنگل وجود دارد، در نتیجه منظره بسیار شگفت انگیزی را به خود اختصاص داده است، به همین منظور زیباترین چشم انداز را به محیط اطراف خود بخشیده است.

این مرکز خرید علاوه بر داشتن تنوع فروشگاه دارای غذاهای بین المللی نیز می باشد. مجتمع تجاری آن به سه بخش اصلی تقسیم شده است که یک بخش آن دارای بخش مسکونی می باشد و دارای برج های بسیار لوکس می باشد.

ساختمان های اداری نیز در این مرکز خرید وجود دارند و همچنین دارای هتل های پنج ستاره و آبشار بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مرکز خرید کاپیتول استانبول

مرکز خرید کاپیتول استانبول

کاپیتول از مراکز خرید استانبول در منطقه اسکودار بخش آسیایی استانبول قرار دارد، به همین منظور اگر در شهر آسیایی این شهر سکونت دارید ، این مرکز خرید بهترین گزینه برای شما به شمار می آید. این پاساژ دارای ۶ طبقه می باشد که هر طبقه آن کاملاً جداگانه و مجزا بوده و در آنجا پوشاک های مختلف که دارای برند معروف می باشند به فروش می رسند که بیشترین فروش این محصول در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، بدلیجات و غیره می باشد.

در طبقه دیگر این مرکز فروش سالن ورزشی و بدنسازی وجود دارد که مختص آقایان و خانم ها می باشد. فروش انواع ظروف نیز در این مرکز خرید صورت می‌گیرد که این ظرف ها هم می توانند سنتی و هم مدرن باشند که برخی از آن ها حاصل دست هنرمندان این کشور بوده که بسیار ارزشمند خواهند بود و به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این ظروف خریداری کنید و آن را به عنوان یادگاری به همراه داشته باشید.

در این مرکز فروش سوغاتی هایی مربوط به شهر استانبول نیز به فروش می رسد که شامل انواع مختلفی از شیرینی ها می باشد که هر کدام طعم و مزه بسیار خوبی را دارند و شما می توانید آن را به عنوان سوغاتی خریده و به نزدیکان و دوستان خود هدیه بدهید.

در این مرکز خرید فست فودهای بسیار معروف و شناخته شده ای وجود دارد. اگر طرفدار غذای سنتی هستید نیز می توانید این غذاها را به راحتی در این مرکز فروش خریداری و نوش جان کنید. برای خرید در این مرکز فروش شما می توانید از وسیله نقلیه مختلفی استفاده کنید مانند تاکسی، اتوبوس، خط واحد و سایر موارد، هر کدام از آنها با توجه به شرایط مورد نظر شما می‌توانند مورد انتخاب قرار بگیرند که هر کدام از آنها رفت آمد را به این مرکز خرید بسیار آسان نموده اند، در نتیجه شما هیچگونه نگرانی بابت رفتن به این مرکز خرید نخواهید داشت و در کمترین زمان با استفاده از این وسیله نقلیه ها می توانید به این مرکز رفته و خرید خود را انجام دهید.

لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول

لوکس‌ترین مراکز خرید استانبول بسیار زیاد می باشند و به دلیل قرار گرفتن در میان دو قاره که به بخش آسیایی و اروپایی تقسیم می شود مورد توجه بسیار زیادی از گردشگران قرار گرفته است، به گونه ای که بیشترین مرکز خرید های مربوط به این کشور جزء لوکس ترین مراکز خرید به شمار می آیند و در این مرکز خرید ها گرانترین و لوکس ترین برند ها به فروش می رسند که خرید از این مراکز خرید هزینه‌های بالایی را برای شما در بر خواهد داشت.

یکی از این مرکز خریدهای لوکس، ایستینیه پارک می باشد که از معروف ترین و گران قیمت ترین ها بوده که هنرمندان معروف و گردشگران زیادی از این مرکز خرید می کنند که این مرکز خرید دارای چهار طبقه می باشد که نمای شیشه ای دارد و هر کدام از برند های آن در داخل شعبه های بسیار زیبایی به فروش می رسند.

این مرکز خرید دارای آکواریوم بسیار زیبایی می باشد که انواع مختلف آبزیان در آن وجود دارند که قطعا توجه افراد را به خود جلب خواهد نمود. این فروشگاه دارای بخش سرپوشیده و سربسته می باشد که بسیار خاص خواهد بود.

مرکز خرید توریوم یکی دیگر از این مراکز خرید لوکس می باشد که مکان های تفریحی زیادی دارد که محصولات متنوعی را به فروش می رساند. سایر مرکز خرید های لوکس نیز وجود دارند که مانند همین مرکز دارای انواع پوشاک با برند های معروف می باشند که شما می توانید به هر کدام از آن ها برای خرید مراجعه نمایید که همه آن ها خدمات خوبی را به مشتریان ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا