Rate this post

جاذبه های گردشگری کیش بی‌شمار است. به همین دلیل هم سفر به جزیره زیبای کیش برای هر فردی با هرگونه علایقی می‌تواند جاذبه‌هایی جذاب و دیدنی داشته باشد. در این صفحه از وب‌سایت کوشا گشت فرهاد می‌خواهیم به معرفی اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی کیش بپردازیم؛ تا بتوانید پیش از سفر به کیش بهترین انتخاب‌ها را برای گشت‌وگذار و تفریح در آنجا داشته باشید.

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش را باید از جذاب‌ترین، ویژه‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری کیش دانست. سواحل زیبای کیش، آفتاب درخشان، آب‌وهوای همیشه گرم جزیره و امکانات وسیع در زمینه تفریحات آبی، موجب شده است که تفریحات آبی کیش را بتوان بهترین نمونه آن در ایران دانست.

 

  از جمله تفریحات رایگان و لذت‌بخش برای همه افراد در جزیره کیش، آب‌تنی و شنا در سواحل آن است. جزیره کیش به واسطه آب‌وهوای مطبوع و مناسبش برای آب‌تنی و همین‌طور آب بسیار زلال و تمیزش، بهترین فضا برای آفتاب گرفتن، تنی به آب زدن و استراحت روی شن‌های ساحل است.

.

پلاژآقایان

  از جمله تفریحات رایگان و لذت‌بخش برای همه افراد در جزیره کیش، آب‌تنی و شنا در سواحل آن است. جزیره کیش به واسطه آب‌وهوای مطبوع و مناسبش برای آب‌تنی و همین‌طور آب بسیار زلال و تمیزش، بهترین فضا برای آفتاب گرفتن، تنی به آب زدن و استراحت روی شن‌های ساحل است.

پلاژ آقایان در جزیره کیش، محوطه‌ای ساحلی با امکانات متعدد است؛ که شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد. اگر می‌خواهید تجربه‌ای جذاب از تفریحات ساحلی در یک محیط مدرن، پیشرفته و زیبا را داشته باشید؛ پلاژ آقایان بهترین انتخاب برای گذران اوقات فراقت در کیش است.

پلاژبانوان:

پلاژ بانوان در جزیره کیش تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره شده است. در کمتر شهر ساحلی ایران، می‌توانید پلاژی با کیفیت و امکانات پلاژ بانوان در جزیره کیش بیابید. این پلاژ در محیطی تمیز، زیبا، امن و با امکانات پیشرفته، بهترین فضا را برای تفریحات آبی در سواحل شمالی جزیره فراهم می‌کند.

غواصی در کیش

 آب‌های زلال سواحل کیش و وجود موجودات دریایی رنگارنگ و زیبا در نزدیکی ساحل، این فرصت را فراهم کرده است؛ که سایت‌های غواصی در جزیره کیش به یکی از محبوب‌ترین جاهای دیدنی کیش تبدیل شود. همچنین تجربه غواصی برای همه افراد امکان‌پذیر است؛ و نیازی به آموزش‌های حرفه‌ای غواصی ندارد.

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش یا همان تم پارک آبی اوشن را باید از بهترین نمونه‌های پارک آبی در ایران دانست. این پارک اولین تم پارک آبی روباز ایران است؛ و تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برای شما فراهم می‌کند. جدیدترین ابزارهای آب بازی، در کنار بهترین امکانات جانبی، پارک آبی کیش را نزد مسافران محبوب کرده است.

پاراسل کیش

 اگر به تفریحات هیجانی علاقمند هستید؛ توصیه می‌کنیم پاراسل کیش را امتحان کنید. پرواز با چتر بر فراز ساحل و دریا، به صورت تک نفره و دو نفره، تجربه‌ای خواهد بود که تا پایان عمر فراموش نخواهید کرد. پاراسل کیش از جمله جاذبه های گردشگری کیش است که در میان جوانان علاقمندان بسیاری دارد

جت اسکی در کیش

جت اسکی در کیش مانند سایر نقاط ساحلی ایران طرفداران خاص خود را دارد. جت اسکی سواری تجربه‌ای عالی از هیجان، تخلیه استرس و لذت را برای شما فراهم می‌کند. تجربه‌ای که کنترل آن کاملا در دستان شماست؛ و می‌توانید با چرخاندن دسته گاز، به میزانی که می‌خواهید آن را کنترل کنید

فلای برد در کیش

فلای برد کیش را به افرادی با آمادگی جسمانی مناسب پیشنهاد می‌کنیم. فعالیتی با نهایت هیجان و لذت که لحظاتی به‌یادماندنی را برای شما فراهم می‌کند. فلای برد کیش ابزاری است که به کمک حرکت سریع و فشار آب از زیر پای شما، امکان پرواز تا ارتفاع 12 متری و حرکات نمایشی را فراهم می‌کند.

کیبل اسکی در کیش

 جالب است بدانید کیبل اسکی کیش، بزرگترین نمونه آن در جهان است؛ که انجام این فعالیت برای 12 نفر را به‌طور هم‌زمان امکان‌پذیر می‌کند. این فعالیت هیجان‌انگیز، نسبتا آسان، کاملا بی‌خطر و البته لذت‌بخش است. در این فعالیت شما روی یک تخته اسکی و به کمک جت اسکی با سرعت بالا روی آب حرکت می‌کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا