5/5 - (1 امتیاز)

غذاهای معروف فرانسه

غذاهای معروف فرانسه :  امروزه با توجه به طعم و همچنین مزه بسیار عالی که دارند موجب شده تا بسیاری از افراد کشورهای مختلف مجذوب طعم و عطر غذاهای فرانسه شوند و غذاهای فرانسه را در وعده‌های غذایی خود جای دهند. غذا های معروف فرانسه با توجه به اینکه دارای طرفداران و مشتریان بسیار زیادی می باشد، از فروش بسیار بالایی برخوردار می باشد و در رستوران های مختلف و لاکچری در سطوح شهر می توان از غذاهای معروف فرانسه بهره‌مند شد.

اغلب غذاهای معروف فرانسه از دستور پخت فوق العاده آسان و راحت تهیه می شوند که شما می توانید حتی در منزل نیز انواع و اقسام غذاهای معروف فرانسه را تهیه کنید که البته خوردن غذاهای خوشمزه فرانسه در خود فرانسه لذت خاص خود را دارد.

غذاهای فرانسه از غذاهای بسیار خوشمزه در سطح خاورمیانه به شمار می‌آید که انواع و اقسام پنیرها، کره ها، سس های متنوع و نوشیدنی‌های مختلفی را به خود اختصاص داده است و حتی در مهمانی های غیر رسمی بسیار قابل توجه می باشد.

اگر علاقه مند به دریافت ویزای فوری فرانسه هستید پس این مقاله را مطالعه نمایید!

کرپ سوزت از غذاهای معروف فرانسه

بهترین و محبوب ترین غذاهای فرانسه

غذاهای معروف فرانسه  بسیار لذیذ  که از مشتریان و طرفداران بسیار زیادی برخوردار می باشد. بهترین و محبوب ترین غذاهای فرانسه عبارتند از کک او ون، کسوله، سوفله شکلات، فلامیش، رتتوی، تارت تتان، استیک دایان و همچنین کروسان که هر کدام از این غذاها دارای طرفداران به خصوصی می باشند و بستگی به سلیقه و مزاج غذایی افراد دارد که ما قصد داریم شما را با انواع و اقسام بهترین و محبوب ترین غذاهای فرانسه آشنا کنیم.

کک او ون یکی از غذاهای معروف فرانسه می باشد که معمولاً از مرغ و خروس تهیه می شود. در واقع می‌توان حتی از پرندگانی که گوشت سفت دارند نیز استفاده کرد اما حتما این نکته را باید در نظر داشت که این غذا باید با شعله کم پخته شود.

راتاتویی نیز از غذاهای معروف و محبوب غذاهای فرانسه شناخته شده است و از شهرت بسیار بالایی برخوردار می باشد که برای تهیه این غذای خوشمزه، سبزیجات را باید سرخ کرد و به صورت لایه لایه در ظرف مناسب چیدمان نمود. راتاتویی را می‌توان به عنوان دسر و غذای اصلی نیز در برنامه غذایی قرار داد. همچنین این غذا با نان سرو می‌شود و طعم بسیار خوشمزه ای دارد.

اگر دوست دارید یک تور فرانسه دریافت نمایید پیشنهاد میشود این مقاله را مطالعه نمایید!

معرفی غذاهای محلی فرانسه

غذاهای معروف فرانسه از غذاهای بسیار لذیذ و دوست داشتنی در دنیا محسوب می شوند که بسیاری از افراد گردشگر در فرانسه مجذوب انواع و اقسام غذاهای محلی شده‌اند و با یادگیری و دانستن طرز تهیه غذاهای محلی فرانسه انواع و اقسام و غذاهای محلی فرانسه را در منزل خود تهیه می نمایند. ما در نظر داریم تا به معرفی انواع و اقسام غذاهای محلی فرانسه که بسیار لذیذ می باشند بپردازیم.

برای معرفی انواع و اقسام غذاهای محلی و سنتی فرانسه می‌توان به کرپ سوزت، خوراک اردک، سوپ پیاز و بسیاری از غذاهای لذیذ دیگر اشاره نمود. یکی از غذاهای بسیار پرطرفدار فرانسه که محلی و سنتی می باشد، غذای فلامیش می باشد که به معنی کیک است و در واقع منشاء اصلی این غذا به شمال فرانسه که در نزدیک مرز بلژیک قرار دارد بر می گردد. در واقع این غذا دارای پوسته شیرین پفی با مغز پنیرهای خوشمزه و سبزیجات معطر ترکیب شده است. محتوای غذای فلامیش تره فرنگی و خامه می‌باشد و از نظر ظاهری شبیه به پیتزا می باشد. همچنین طرز تهیه این غذای محلی در جنوب فرانسه متفاوت با شمال فرانسه می باشد که در جنوب فرانسه این غذا دارای پوسته نازکی است که همراه با پیاز و همچنین زیتون طبخ داده می شود.

دوست دارید به دبی سفر بکنید؟ پس تور ارزان دبی را دنبال نمایید!

سوپ پیاز از غذاهای معروف فرانسه

سوپ پیاز

سوپ پیاز یکی از غذاهای معروف فرانسه می باشد که دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و از غذاهای عامه پسند فرانسه شناخته شده است. میزان بسیار قابل توجهی پیاز در این غذا ضروری و مهم می باشد که طرز تهیه آن به این صورت می باشد که ابتدا پیاز خلال شده که حتماً باید نازک باشد را با کره به آرامی طبخ می دهند و زمانی که پیاز طلایی شد، شراب سفید را به صورت آرام و آهسته به پیاز اضافه می نمایند و به این صورت کنسومه یا آبگوشت به وجود می آید و نکته بسیار مهم و حائز اهمیت این می باشد که برای طبخ این غذای خوشمزه باید ظرف مقاوم و مستحکم را انتخاب نمود.

همچنین در آخر باید بر روی محتویات به دست آمده یک برش نان نازک فرانسوی قرار داد که بر روی آن نان، پنیر فرانسوی نیز به صورت رنده شده قرار دارد. مواد اصلی سوپ پیاز ، پیاز می باشد و حتماً باید از پیاز مرغوب برای تهیه این غذا استفاده نمود.

این غذا یک نوع غذای رژیمی محسوب می شود و در واقع یکی از غذاهای گیاهی فرانسوی به شمار می رود.

دوست دارید به تایلند سفر بکنید؟ پس تور ارزان تایلند را دنبال نمایید!

سالاد نیسوآز فرانسه

سالاد نیسوآز فرانسه یکی از سالاد های بسیار پرطرفدار می باشد که دارای طعم بسیار عالی می باشد و از گوجه فرنگی، تن ماهی ، تخم مرغ آب پز شده، زیتون به همراه سس وینگرت فرانسوی تهیه شده است که بدون کاهو هم می توان سرو کرد. برای تهیه سالاد نیسواز اعلا فرانسه که در واقع علاوه بر دسر به عنوان غذای اصلی نیز محسوب می شود به موادی چون کاهو، سیب زمینی پخته شده به صورت مکعبی، گوجه گیلاسی، خیار بدون پوست و به صورت حلقه شده و زیتون سیاه بدون هسته نیاز می باشد که با ترکیب هر کدام از این مواد خوشمزه سالاد نیسواز فرانسه تهیه می شود.

سالاد نیسواز فرانسه یکی از بهترین غذاهای معروف فرانسه است. پیشنهاد عالی برای تهیه نمودن یک شام سبک و در عین حال خوشمزه می باشد که در فصل تابستان بسیاری از افراد برای وعده غذایی شام از این سالاد استفاده می نمایند. سالاد نیسواز فرانسه با توجه به اینکه سبک می باشد و هضم آن بسیار راحت می باشد، برای افرادی که رژیم غذایی لاغری دارند بسیار مناسب می باشد.

برای تهیه سالاد نیسواز می توان ریواس، لوبیا سبز تازه و همچنین فلفل قرمز نیز در این سالاد اضافه نمود.

دوست دارید مراکز خرید استانبول را بشناید؟ پس این مقاله را مطالعه نمایید!

کسوله فرانسه

کسوله فرانسه یکی ازغذاهای معروف فرانسه و بسیار پرطرفدار و در واقع یکی از غذاهای سنتی  به شمار می‌رود که طعم بسیار مطلوبی دارد. کسوله فرانسه با خوراک لوبیا سفید و همچنین گوشت تهیه می شود که در واقع گوشت مصرفی در این غذا می‌تواند گوشت قرمز و یا گوشت اردک باشد.

کسوله فرانسه از موادی چون گوشت قرمز یا گوشت اردک، سوسیس، لوبیای سفید، ساقه کرفس، هویج، پیاز، سیر، گوجه، روغن، زیتون، نان خرد شده، نمک دریایی، فلفل و همچنین آویشن تهیه شده است. برای تهیه کسوله فرانسه گوشت اردک نیاز می باشد که بهتر است از ران اردک تهیه شده باشد همچنین قابل ذکر است که می توان در صورت تمایل از گوشت غاز نیز برای تهیه این غذای خوشمزه استفاده کرد.

همچنین پیشنهاد می شود برای خوش عطر و خوش طعم تر شدن کسوله فرانسه از مقداری آب لیموی تازه استفاده کرد.

بف بورگینیون از عذاهای معروف فرانسه

بف بورگینیون

بف بورگینیون یکی از غذاهای معروف فرانسه به شمار می‌رود که در واقع در تمامی شهرهای فرانسه وجود دارد و سرو می شود. اصالت غذای بف بورگینیون همانطور که تقریباً از نامش پیداست به ناحیه بورگونی باز می گردد. بف بورگینیون از غذاهای معروف فرانسه می باشد که در اوایل در جشن های خاص سرو می شده اما امروزه در تمامی شهرهای فرانسه سرو می شود و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و حتی یکی از غذاهای محلی و سنتی فرانسه به شمار می رود.

برای تهیه بف بورگینیون به نعناع، کره، جعفری تازه، روغن زیتون، عصاره گوشت، کرفس خرد شده تازه، پیاز، مقداری هویج، چربی، گوشت سردست، سیر خرد شده و مقداری نمک و فلفل احتیاج می باشد. برای تهیه بف یورگینیون ابتدا به مدت ۱۰ دقیقه زمان لازم است تا چربی بپزد و بعد از پخت چربی را درون ظرف دیگر قرار دهید و آن را با روغن زیتون تفت دهید و سپس گوشت گاو را مربعی خورد کنید و مخلوط کنید تا رنگ گوشت تغییر کند، سپس پیاز و هویج و همچنین کرفس تازه را به قابلمه اضافه کنید تا دو الی سه دقیقه بپزد. آرد را با کره قاطی کنید تا خمیر یک‌دستی تهیه شود و سپس آن را به موادی که به دست آمده اضافه نمایید و درون قابلمه قرار دهید.

در وهله بعدی باید گوشت ها را برگردانید و آن طرف گوشت را نیز تفت دهید و سپس عصاره گوشت، چربی، پیاز و سبزیجات را اضافه کنید و به اندازه‌ای که آب سطوح غذا را بپوشاند آب اضافه کنید.

خوراک اردک

خوراک اردک

خوراک اردک یکی از غذاهای معروف فرانسه می باشد که بسیاری از فرانسوی ها و حتی از ساکنین کشورهای دیگر این غذا را در وعده غذایی خود قرار می دهند. خوراک اردک تقریباً از قیمت بالایی برخوردار می باشد و از غذاهای گران و لاکچری فرانسوی به شمار می رود و همانطور که از نامش پیداست از گوشت اردک تهیه می‌شود. کونفی دوکانار یکی دیگر از نام های خوراک اردک می باشد که بسیاری از افراد خوراک اردک را به این نام می شناسند.

کونفی دو کانار طعم بسیار عالی دارد و می توان برای تهیه خوراک اردک حتی از گوشت غاز نیز استفاده کرد که گوشت به صورت ویژه‌ای و با ترفند خاصی و به تعبیری به صورت آهسته آماده می شود. برای تهیه این غذا از گوشت اردک باید تا ۳۶ ساعت در محتویات نمک، سیر و آویشن استراحت کند و سپس به صورت آرام در روغن گوشت اردک بپزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

خانه
ورود/ ثبت نام
تورها
اخذ ویزا